Friday 11 July 2008

BeTuL KeR

aku pun tak tau naper aku nak guna tajuk entry nie kali nie..Betul Ker?? bdk opis aku suka btl ckp word nie kadang2 aku angin gak tapi maintain cool gak..last2 aku gak guna blk word nie..bila bdk nie ckp apa2 aku dah pandai guna word nie..Betul ker???? jd kena balik la..mcm2 hal bdl Lee nie..adk lg nie..hari rabu tu dia baru ajer xcident, aku minta dia pg bank utk bank in check, tak lama tu aku dpt call dr lee yg dia xcident kat 7E..alahai baru ajer kuar dah ada hal..terkejut gak aku bila dgr dia xcident..Dol yg kuar pg tgk jap..aku kena la jg opis..aku call balik Dol, mcm maner, teruk ker..rupanyer tak teruk sgt cuma jari tangan kanan terseliuh skit..bukan salah Lee pun, Lee belakang keta waja than waja nie terus ajer msk parking, tak bg signal pun, apa lg mmg kena langgar la..motor pun tak la teru sgt..mcm2 hal la..aku suh g klinik utk tgk jari dia ada patah tak kat dlm..klu jd apa2 yg teruk td, naya ajer..dah la bos aku takder kat M'sia skang nie, aku plak yg kena bertanggungjawab plak nnti..dpt la MC 2 ari..g balik berehat n urut skit tgn tu.

mlm td aku jumpa zimie jap sbb ubat bidadari dah sampai..lama gak aku tggu bidadari nie, mau 1/2 bulan aku tggu..finally ptg smlm aku tanyer, terus zimie ckp bidadari dah ada..pas solat magrib aku ajak sayang pg Bandar Baru Sg.Buloh utk amik ubat nie kat kedai Zimie..dah naik pun bidadari nie dari RM50.00 dah jd RM53.00..dah naik RM3.00..emmmmmm semua dah naik harga skang nie..korang mesti pelik kan apa la bidadari nie..

Bidadari nie adalah utk org yg ssh nak dpt anak..aku dulu pun mkn ubat nie..aku suka la rasa ubat nie sbb rasa kurma n madu..mkn pun 1 kali ajer 1 ari..jd aku dulu mkn time nak tido..bila dah mkn bidadari nie korang akan rasa kelainan pd diri korang..akan rasa segar n bertenaga..kat private part korang pun akan berlainan..akan jd merah (mcm anak dara balik la)..than suami korang pun akan ckp, lain la bibi abg malam nie..hahahahahaha yg dah kawen paham la apa maksud aku..yg blm wat tak tau ajer eheh

tapi aku dulu ada senggugut yg teruk jd aku pg urut utk pulih kan semula period aku..jd mbahh yg urut aku bg aku mkn pil (jamu tapi dah buat dlm tablet) jd aku mmg blh la mkn..msk dlm mulut pastu telan ngan air..mmg mujarab la pil mbahh nie sampai skang nie aku dah tak senggugut (sblm pregnant) la..pil tu ada 50 kapsul n harga nyer RM25.00 (tapi tak tau la klu dah naik harga skang nie)..

jd aku nasihat kan kat member aku yg nak baby, aku akan suh g urut dulu, klu ada senggugut mkn pil nie than mkn bidadari nie..insyaAllah akan melekat la benih suami korang kat rahim tu..kita hanya mencuba kan..

pas dah amik bidadari kat zimie terus kami pg ke Puncak Alam, S.Alam utk hantar bidadari nie kat fid (wife epoy)..aku bwk sekali Socks Halle Nano, dia nak socks nie sbb bila tido mlm kaki dia akan kejang..jd same problem ngan aku..jd aku jual la socks nie kat dia..harap ada perubahan kat fid n aku berdoa semoga fid akan dpt baby pas nie..lama gak la kami lepak kat umah epoy nie..

siap tgk gambo epoy time sekolah lg..bila tgk gambo sayang time study kat poli, lg la pecah perut..kurus btl la sayang time nie, ngan kepala botak lg..aku tak suka bila sayang botak sbb muka dia akan jd bengis hahahahah sayang tak tau naper aku tak kasi dia botak..alasan aku bg selalu ckp nnti sayang dah tak handsome hehehehehe

skang nie epoy n fid bela kucing..diorg bela 3 ekor anak kucing..kucing kg la..tak sangka plak aku ialah epoy suka kucing ialah tgk brutal ajer mamat nie..bila tgk dia layan karenah anak2 kucing nie baru aku faham naper fid nak sangat anak..sbb diorg sunyi sebenarnyer..alasan bela kucing nie hanya nak menutup kesunyian yg ada kat rumah diorg nie..insyaAllah pas nie ada la rezeki korang..

kol 11 lebih baru kami balik..sampai umah kol 12 lebih..apa lg mmg cari bantal nak tido la..sayang plak sibuk nak dload lagu dlm Mp4 dia..aku pun nyibuk sekali la..hahahaha best gak Mp4 nie..rasa nak beli 1 utk diri sendiri plak..


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. ena, masa pregnant boleh minum bidadari ni ke?

    ReplyDelete
  2. kene cube ke?

    heheh nanti carik kat ena jeklah :)

    ReplyDelete
  3. enaaaa
    waahhh linduunyerrrrrr...lama tak bog ek...ehehehe...baru je try bidadari tuu....RM58 lorrr.....uhukssss...len kali leh bli kat enaaa jek laaa kan kan....
    ermmm rasanyerrr nyummmyyyyy sedappp!!

    ReplyDelete
  4. 13 may - thanks may

    leeds - masa dtg period n tgh pregnant tak blh mkn..

    wanie - nak try ker

    faizah - mmg sedap kan..faizah beli kat maner? ssh la nak dpt stock bidadari nie kan

    ReplyDelete
  5. bidadari??

    kite pun baru je try bidadari sejak kawin..hhehe
    rasa nye sangat best..macam nak minum je satu botol..

    giler ganazzzz!!!
    hehhe

    kite beli order by post je..

    http://www.freewebs.com/kedaifieyla

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi