Sunday 28 December 2008

HaPPy BiRtHdAy To Me

ari nie berday aku eheh..mcm thn2 sblm nie aku sajer ajer tggu wish dr sayang..nak tgk sama ada sayang ingat tak berday aku..tapi sama jgk dgn thn sblm2 nie, sayang still ingat tarikh aku di lahirkan..alhamdulillah..jd takder la episod makan hati..

tepat ajer kol 12 thg malam, aku ngan sayang lepak depan tv tgk drama MERTUA VS MENANTU, umairah plak nyenyak tido dlm buaian..tetiba dr dapur nasir (adk bongsu aku) dtg ngan bertatangkan kek ngan lilin menyala..hahahah surprise la tu..aku ingat mungkin sayang akan surprisekan aku kat dlm blk hahahaha

pas tiup lilin of course la dpt ciuman dr sayang..thanks sayang..memandang aku still tak blh mkn mknan yg gatal, sayang sggp cari kek yg takder telor dlmnye..nsb baik la sayang jumpa kek nie..sayang beli kek vegeterian..pelik gak rasanye sbb ada gak kek vegeterian..tapi sedap gak la rasa kek nie..agaknye mcm maner la kek nie di buat kan..sedap tau, cpt kenyang wpun mkn skit ajer..blh dikatakan kek diet jgk nie..

yg bgsnyer aku sambut berday aku ngan org yg aku sayang sgt iaitu sayang ngan umairah..sayang hadiahkan aku hadiah camera..aku dpt hadiah nie sbb camera aku sblm nie hilang kena curi..geram rasanye sbb nak amik gambo guna camera hp, tu yg aku malas nak upload gambo kat blog aku nie..aku dpt 2 hadiah thn nie, hadiah UMAIRAH ZAHRAH n CAMERA..thanks sayang..mmmmuahhhhhhh

pas nie blh la amik gambo umairah byk2222222222222222222 eheh


kek vegetarian dr sayang



hadiah camera dr sayang


sambut 3 beranak thn nie


sayang umairah


ank bapak


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi