Monday 13 April 2009

SeLaWaT

ptg sabtu tu kami dah blk sijangkang..kali nie mmg kami semua kena berkumpul kat kampung..sbbnya abg sayang n abg ipar sayang akan pergi ke umrah hari nie..2 mggu la akan berada di sana..jd bila semua dah berkumpul nie, mmg acara keagamaan akan di buat la..kali nie mak mertua aku buat selawat..aku suka baca selawat nie sbb selawat dia mmg panjang dan irama pun lain..

dalam 2 jam lah kami berselawat..dan mendoakan keselamatan abg n abg ipar ke sana..selamat pergi n selamat pulang..insyaAllah

umaiarh pun bila dgr semua nie mmg suker sgt..letak ajer dlm buai, dgr2 pastu terus tido..ialah sbb kat umah pun bila buai kan umairah aku n sayang akan dodoikan ngan selawat buai..mak mertua aku yg ajar..jd bila dengar mmg terus terlena la..

juadah yg terhidang pas berselawat mmg byk..mak aku bg roti jala n kuanya ada 2 jenis..kari ayam ngan kuah durian..kuah durian ka mendpt sambuatan gila2..mmg licin la..mak sayang plak masak soto, lepat pisang (aku suker sbb dlm lepat ada hampas kelapa), bergedil danging, nasi pun ada, ayam msk kicap santan (fav sayang)..

aku cuma sempat mkn soto jea, pastu msk bilik terus tido..penat gila..sayang mcm biasa la akan cit cat ngan adk beradik dia hgga ke pagi..biaas aku join borak sekali tapi kali nie mmg aku penat ngan mengatuk sgt..

umairah plak mmg tido tak lena..batuk dia kembali semula..makin teruk plak tu..jd tido pun tido2 ayam..mmg makin penat la aku ngan sayang..hari nie aku cuti..aku pun tak sihat, ngan umairah makin kuat meragam sbb tak sihat..






nie la abg n abg ipar sayang yg akan pergi umrah


umaiarah yg lena tido



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi