Thursday 2 July 2009

TuDuNg ToK Ti

korang pernag tgk kan mcm maner
tok ti (dato ct) pki tudung
ala2 kejap tutup
pastu jambul tersembul plakAlign Center


smlm aku pergi la kedai tudung
nak cari tudung
pastu sales girl tu tunjukkan kat aku
tudung tok ti
bila dia ckp tu mmg aku tak paham
pastu siap minta bdk tu pki kan
utk show aku mcm maner



ok la try beli kan
tgk ajer la mcm maner rupa aku pki staik tok ti nie
korang tgk ajer la stail baru tudung
pesen skang nie
tapi bg aku
rimas la





sekali nie ja la aku pakai
rimas aku bila pakai
dah pas kat mak aku pun
biar la mak aku nampak muda belia :D



aku lunch (lunch ke klu aku mkn time
tu kol 4 lebih)
lapar mmg tak ingat la
mkn kat kafe annur's





memandangkan tekak aku sakit
aku order air lime
ira plak minum milo ice



aku order nasi goreng cendawan
aku imagaine la
klu order n.grg cendawan mesti la cendawan byk kan
tapi bila aku kuis2 n.grg tu
cuma 3 helai cendawan jea
cishhhh
baik mkn n.grg biasa jea
hampeh jea



ira plak mkn nasi ayam
dia ckp sedap sgttt
kuah cili dia lain skit dr gerai2 yg lain



ok imah ko nak tgk decorate kafe annur's
nie mcm manerkan
nie aku sempat la snap2 skit utk
tatapan ko
klu rasa nak dtg
mai la sini
kita lunch sama2



dlm kafe nie byk gerai2 yg di buka
byk gak la pilihan
sate pun ader
ingat nak mkn sate
tapi time kami dtg tu
blm ader lg
awal sgt kot


penat sgt la hari nie
dah settle semua bank in cheque
tapi esok kena pergi KL
nak uruskan roadtax keta comp yg dah mati


emmm mcm blh g merayap jea lg :p




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

9 comments:

  1. hahha..mmg klako tudung tu..pelik je rupenye..ekek:D

    ReplyDelete
  2. multipurpose worker laaa ena ni.. meh nak buat ombak sikit.. wooooaaa.. wooooaaa.... woooaaaa....
    ~sambil angkat tangan gilir2..

    ReplyDelete
  3. aiyo, maksu tak reti ler. maksu mmg konsep pakai tudung periyuk jer, ahaks

    ReplyDelete
  4. wahh..meriah entry makan2 sekarang ni. bila lak nak buat bento lagi. rindu nak tengok bento2 ena tu-->sila amik cabaran ini. hahahhaa...

    ReplyDelete
  5. ada ek tudung ni.lama dah xbli tdung.hehe...

    ReplyDelete
  6. Memang tak menarik lah ena tudung tu...

    Ena nie suka tul snap gambor makanan dia...asik buat org laporrrr je tau :)

    ReplyDelete
  7. heheeheh mmg nice decoration tue na...tenang jer nk mkn, erm pasat tudung tue kan na, mmg rimas lah aku y tgk pun dh cukup rimas...per lah diorg nie...fesen tuepun leh wat jualan....

    ReplyDelete
  8. nina - cafe tu kat subang perdana..sebelah ngan kedai jual alatan perkahwinan

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi