Thursday 24 December 2009

Yeay Ada Orang Belanja Makan Lunch


tut tut tut tut tetiba dapat meseg

"ko bz ke.." zura

"tak pun..nape?" aku

"jom mkn mc'd..aku teringin prosperity ayamla? tp kte mkn kat kota la sbb sos lada htam dia byk..bleh x? " zura

"ok jea..ko amik aku yea" aku

"hehehehhe harap ari nie takde apa2 yg terjd lg la kan" zura


aku hanya sengih baca last msg dari zura
hampeh ko ra :D


jadi pukol 1.05pm zura sudah berada di depan opis aku
ialah dia amik aku untuk luch sama-lagi hari nie


finally dapat gak makan chicken prosperity burger
perghhhh nikmat sungguh bila dapat makan :p


thanks zura sebab belanja makan
semoga murah rezeki ko..Amin


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. hehehe ini mesti kes ra, jelez aku, z ngan idah lunch same kat pappa rich..;p

    ReplyDelete
  2. waaa best mkn mcd..hehe...insyaAllah xjadi lagi:p

    ReplyDelete
  3. wah.. dh mkn chicken prosperity plak ya

    ReplyDelete
  4. xde jeles nye mah...zie ada ajak aku sekali td tp sbb aku dh jnji ngan ena...

    ReplyDelete
  5. maksu dah rasa yg daging, nak tunggu sesapa plaks belanja maksu prosperity yang ayam... nyum nyum nyum

    ReplyDelete
  6. sama la kita tadi lunch pon makan mcd tp xde org banje pon sendiri yg banje hehe...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi