Sunday 24 April 2011

Rajin La Plak


hari nie pagi lagi aku dah masak untuk makan tgh
sarapan biasa la mak yang buat
mak buat nasi g0reng dengan cucur ikan bilis
memang sedap
cicah plak dengan s0s
perghh menjilat jari


sambil sayang menjaga umar di depan
dapat la aku masak di dapur dengan tenang dan rilex
cuma nasi ayam aku tak menjadi sangat la
aku lupa nak etak kunyit skit
jadi nasi aku pucat jea
tapi rasa tetap rasa nasi ayam hahahhahah
ayam g0reng plak memang aku perap dulu
bila nak makan baru g0reng



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. waaah..rajinlah ko..nti nk singgah makan nasi ayam ko boleh...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi