Thursday 1 December 2011

Perbincangan Next Project

selepas pergi klinik
berdesup pergi ke TSB untuk berjumpa dengan Pn.Eka
semalam Pn.Eka ada call untuk bertanyakan tentang kuih muih yang aku jual
selepas dia tengok iklan aku di Mudah
terus dia berminat untuk melantik aku jadi panel TM
sebab tu la hari nie aku di minta hadir ke ofisnya untuk perbincangan lebih lanjut
sebab itu jugak la aku ajak mak sekali
sebab kuih muih tradisional nie lebih terarah kepada mak aku
aku tukang advertisekan di internet :D

pejabat Next Project Sdn Bhd
korang pernah dengar atau tahu mengenai syarikat nie tak
syarikat nie menjadi sub dari TM untuk melantik panel dari pelbagai cabang business
untuk diletakkan di dalam directory website dan buku TM
lebih kurang macam yellow pages la
sebab ini adalah project baru TM sebab tu la syarikat nie nak melantik
peniaga-peniaga yang baru nak berkembang dan sedang meningkat naik
jadi bagi aku yang tengah nak berkembang nie antara yang terpilih untuk mendapat tender
tapi belum tentu lagi dapat ataupun tidak ... hanya berdoa sahaja



perbincangan nie lebih terarah kepada mak aku


macam yang aku sebutkan sebelum nie


perbincangan nie lebih ke arah kuih tradisional


untuk tunggu keputusan dapat ataupun tidak kena tunggu 17hari waktu bekerja


harap ada khabar gembira untuk kami


InsyaAllah..doakan aku yea teman-teman tersayang



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi