Showing posts with label syg terlentok sama. Show all posts
Showing posts with label syg terlentok sama. Show all posts

Wednesday, 11 February 2009

SaPeR TiDoKaN SaPeR NiE

aku tak ingat bila gambo nie aku amik..tapi selalu lupa nak letakkan dlm blog aku nie..mcm biasa la klu aku bz buat kerja, sayang akan jaga umairah..ialahkan suami isteri kena la saling tolong menolongkan..tak blh la semua benda isteri ajer yg buat kan..kalau isteri tak bekerja takper la jgkkan, tapi klu pasangan suami isteri bekerja, mmg masing2 kena tlg menolong..klu takder persefahaman mmg blh mkn hati ajer si isteri..alahai merepek plak aku nie..

aku sibuk masak kat daput utk makan malam..jd sayang plak tidokan umairah..mmg kami berdua penat ialah baru blk kerja kan..pastu nak jg ank plak n nak masak plak (klu saper2 yg bekerja mesti paham perasaan aku, pnt tapi still tunaikan tanggungjawab)..

mcm biasa la sayang suka dodoikan umairah ngan selawat..aku pun suka dgr, klu mlm2 sayang tidokan umairah n aku kat sebelah umairah bkn umairah yg tido dulu tapi aku yg tido dulu hheheheheh

pas aku dh siap masak kat dapur, pegi ajer depan nak tergelak aku tgk sayang..ialah mmg la umairah dah tido tapi kan bukan umairah ajer yg tido tapi ngan sayang sekali tertido..yg lawak nyer keadaan sayang yg tido tu buat aku sakit perut ialah isk isk isk..

korang tgk ajer la gambo (time aku upload gambo nie puas aku kena cubit ngan sayang..hahahaha sayang tak bg aku letak gambo dia nie..tapi aku nak gak letak hehehehe)


hahahahah sayang terus terlentuk kat sofa


tgk la tu hubby aku, mmg tak sedar pun dia terlena


umairah tgk la babah umairah tu, terlentok mcm umairah gak


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi