Thursday 3 January 2008

ThAnKs SaYaNg

mlm tadi aku ngan sayang pg mydin kat summit..mydin nie yg terbesar kat m'sia..aku mmg suka dtg sini, mmg semua adalah..sblm msk mydin sayang ajak aku pg wah chan..aik nak beli apa sayang..pastu sayang minta aku pilih gelang tangan yg aku minat..biar betul..aku pandang lama2 muka sayang n sayang cuma angguk kat aku yg dia mmg btl nak belikan gelang tangan utk aku..klu kat situ kami berdua ajer mmg dah lama suami aku tu aku kiss byk2 (ramai org la malu nak kiss, takper pendam dulu kat umah bkn kiss ajer dpt tapi ??????)

aku pilih gelang tgn yg simple ajer (aku mmg suka brg kemas yg simple ajer tak suka yg sarat2 sgt nnti nampak mcm m.cik2 plak)..sayang dah bayar, aku pg plak kat bhg cincin plak..aku minat kat cincin emas putih nie..simple n nice sgt..bila sarung ajer kat jari manis aku, aku dah tahu yg cincin tu mmg milik aku..sayang tanyer aku nak ker..mesti lah nak tapi takper lah yg nie ena bayar sendiri tapi cpt ajer sayang dah kuar kan duit bayarkan..huhuhuhu bertambah la aku terharu kat sayang..mmg dah tak malu terus aku peluk sayang kat depan salesgirl tu..thanks sayang

aku mmg nak beli gelang tangan tapi nnti la dulu tapi tak sangka plak sayang nak hadiahkan siap dpt cincin lg..tak percaya sggh..

"nie hadia utk apa sayang?"
"hadiah berday sayang la"
"aik hadiah berday kan dah dapat"
"emmm hadiah utk ulangtahun perkahwinan kita"
"kan dah dpt jgk"
"tak kesah la sayang, sayang kan wife babah, jd babah nak sayang sentiasa bahagia ngan babah..thanks sbb buatkan hidup babah sentiasa bahagia ngan sayang"

terus sayang kiss dahi aku

emmmmmmmmmmm terharu btl aku, rasa nak menangis plak bila dgr pengakuan ikhlas dia..yeaaa ena akan sentiasa bahagiakan sayang..


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. wahaaaaa.. dpt hadiahh... best2.. makin bertambah-tambah la sayang tu kan.. hihihihi... :D

    ReplyDelete
  2. chopp chopp..

    emas "pituh" camne rupanya yerk? ehehe


    btw.. beshnya dapat gelang.. ai laik gelang jugak.. besh besh.. n romentik arr ur husband

    ReplyDelete
  3. waaaaaaaaaah !
    lomentiknyeeehhh !
    wow !

    ReplyDelete
  4. wahh bestnya. emas skrg ni makin mahal. konpiden je dia nk beli ye. bestnya bestnye

    ReplyDelete
  5. alololo, romantiknyer dia... semoga kasihsayang terus terusan ek

    ReplyDelete
  6. ej - sudah semestinyer heheheh

    lindosh - hahahah silap ejaan la cikgu

    nano - biasa ajer..tu best nyer bercinta pas dah kawen..

    yun - dah sayang apa2 pun sggp

    mak su - harap begitu la..bahagia sentiasa..

    ReplyDelete
  7. romantik !
    biasalah.. baru setahun kan ?
    anyway.. all the best & kekal romantic selamanya. =D

    ReplyDelete
  8. jue - harap betu la bahagia smp bila2.insyaAllah

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi