Thursday 29 January 2009

JeMi & NoRa WeDDiNg

ari ahad lepas kami pg kenduri kawen sepupu sayang..umah p.cik is n m.cik nom..kedua2 ank diorg kawen..yg lelaki wat kenduri sambut menantu n perempuan plak buat kenduri besar2an..jemi dh wat kenduri bln nov tahun lepas kat umah perempuan..part yg plg best dh tentu la bila pasangan nie tabur gula2 kat bdk2..alah bukan bdk2 ajer yg kutip mak n bapak budak pun berebut sekali hehehe

time bersanding plak yg jemi sanding kol 12thg n nora plak kol 2pm..mmg meriah la..mkn pun mmg aku melantak sakan..mmg sedap sambal goreng jawa, alah maner la tak sedap p.cik is tempah dr mak mertua aku..aku n sayang makan mmg takder nganguan la sbb umairah asyik dikelek oleh sepupu2 dia..tak menangis pun ngan org yg dia tak kenal..mmg nak la dia ngan org lain..aku pun takder la risau sgt..klu kat umah mak mertua aku pun mmg tak risau sgt, umairah akan kat tgn kami bila kami semua nak tido..msg2 berebut nak kelek umairah..

malamnya plak ada wat acara buka hadiah..mmg meriah gak..mkn steamboat tu..tapi org2 tua mmg tak lalu nak mkn la..aku plak mmg mkn tak ingat la (abis diet aku huhuhu), esoknya muka aku naik ruam sbb alah ngan seafood..aku pun tak tau la sejak bila aku alah ngan seafood nie..tension jea aku

jd aku ucapkan semoga Jemi & Pasangan N Nora & Pasangan hidup bahagia hgga ke anak cucu Amin
Jemie & Pasangan
Nora & Pasangan
wajah2 ceria umairah


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi