Tuesday 31 January 2012

Baucar Buku 1Malaysia

hari nie masuk lambat sedikit ke ofis
pergi dahulu ke Intekma Resort
untuk mengambil baucar buku RM200
aku rasa orang lain dah habis guna pun baucar nie
aku plak baru terhengeh-hengeh nak ambil
emmmm yea la bila masa plak aku nak pergi ambik baucer nie
orang lain mana boleh tolong ambilkan
diri sendiri jugak yang kena ambil

masuk ke pejabat
tunjuk ic dan id card belajar
terus orang tu serahkan baucar buku nie
rasanya 15 minute kot aku dalam pejabat tu
alahai sekejap jea rupanya

nie la baucar buku tu
malam nie nak ajak sayang pergi kedai buku popular
nak borong buku eheh


dalam perjalanan balik singgah dahulu ke retaurant Burger King
beli 2 set untuk promosi yang terbaru
american nancos
ok la sedap jugak

tapi lambat betul la aku punya order nak siap
mungkin waktu tu baru pukol 10 lebih
banyak benda yang tak masak lagi
jadi nak taknak kena la tunggu jugak

korang beli apa guna baucer buku nie
kalau beli benda lain boleh tak :p


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. boleh beli buku dengan stationery je....

    ReplyDelete
  2. kalo pergi karnival karangkraf hr tu leh borong novel.hehehehe

    ReplyDelete
  3. bagus jugak dpt baucer ni, leh save baget..guna kan dgn betul tau ena

    ReplyDelete
  4. wah..dapat gak..beli novel leh tak? he he he..tgk kedai buku jugak la kot..

    ReplyDelete
  5. hahahah aku x guna lagi, tp budget nak blei buku anak² dan buku novel je....

    ReplyDelete
  6. hihihi saya dah selamat pakai RM100 beli novel dgn alat tulis ;)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi