skip to main
|
skip to sidebar
Wednesday, 22 February 2012
Selamat Hari Jadi Mak
hari nie genap mak 53 tahun
selamat hari jadi mak
akak doakan mak akan terus
sihat walafiat
dan sentiada di lindungi oleh Allah swt
Amin
note : nanti kami nak tepek muka mak dengan cream icing kek
peace :D
Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)
Post a Comment
Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..
0 kata hati:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Me, Myself & I
Pengedar Sah Shaklee
Nama : Zarena Heeney
ID Shaklee : 912844
No.Tel : 012 2449373 (whatsapp)
Pengedar : dari Sg.Buloh
Email : zahriff@gmail.com
Email : zarena.guardian@gmail.com
Contact With Me!
Tukar gaya Hidup Sihat dengan Shaklee! i ♥ Shaklee!
Search This Blog
Sahabat-sahabatku
My Nuffnang..Love It
Facebook Badge
Zarena Heeney
Create Your Badge
Top Commentator
Coretan Hatiku
►
2016
(7)
►
February
(7)
►
2015
(150)
►
December
(12)
►
October
(1)
►
September
(54)
►
August
(39)
►
July
(7)
►
April
(6)
►
March
(16)
►
February
(2)
►
January
(13)
►
2014
(239)
►
December
(1)
►
November
(18)
►
October
(38)
►
September
(26)
►
August
(20)
►
July
(10)
►
June
(25)
►
May
(22)
►
April
(2)
►
March
(35)
►
February
(22)
►
January
(20)
►
2013
(542)
►
December
(33)
►
November
(49)
►
October
(39)
►
September
(41)
►
August
(54)
►
July
(45)
►
June
(55)
►
May
(37)
►
April
(52)
►
March
(96)
►
February
(25)
►
January
(16)
▼
2012
(503)
►
December
(41)
►
November
(44)
►
October
(59)
►
September
(39)
►
August
(26)
►
July
(55)
►
June
(29)
►
May
(47)
►
April
(45)
►
March
(52)
▼
February
(33)
Sebab Le Tour D'Langkawi Tak Dapat Nak Shopping
Tahun Lompat 2012
Cukur Jambul Baby Amani
Pening Kepala
Hari Mengemas Store Ofis
Umar Sudah Berani
Kudapan Di Waktu Petang
Umar Demam
Sudah Sampai Serunya Adik Lelaki - Sobri
Sambutan Sederhana Hari Jadi Mak
Amboi..Amboi..Amboi..Buat Aper tu
Kami Berdua yang Sengal
Lunch Di Rimbun
Selamat Hari Jadi Mak
Suntikan Typhoid
cer teka cer teka eheh
Zoo Negara
Taman Layang-Layang Kepong
Lunch Di Mcd
Hasil Karya Teragung Dari Umairah
Setahun Sudah Berlalu
Wajah Nakal Umar
Lunch Di Food Court The Store
Naga yang Comel
Lunch Di Johny's
Jom Tarik Tinggi-Tinggi Yee Sang
Cuak Gila Bila Merah Aku Hentam Jugak
Tamparan Terasa Terus Di Muka Sendiri
Facebook ada Kebaikan Atau keburukkan
Sememangnya Betul
Makan Malam ada Orang Belanja - Pizza Dominos
Harga Barang Keperluan Semakin Meningkat
Petang Mesti Kena Bawak Round-Round Kampung
►
January
(33)
►
2011
(446)
►
December
(31)
►
November
(52)
►
October
(89)
►
September
(63)
►
August
(40)
►
July
(49)
►
June
(26)
►
May
(30)
►
April
(21)
►
March
(6)
►
February
(23)
►
January
(16)
►
2010
(231)
►
September
(1)
►
August
(15)
►
May
(15)
►
April
(12)
►
March
(89)
►
February
(51)
►
January
(48)
►
2009
(520)
►
December
(53)
►
November
(57)
►
October
(61)
►
September
(38)
►
August
(56)
►
July
(49)
►
June
(50)
►
May
(41)
►
April
(30)
►
March
(21)
►
February
(29)
►
January
(35)
►
2008
(80)
►
December
(7)
►
November
(9)
►
October
(7)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
July
(9)
►
June
(2)
►
May
(9)
►
April
(2)
►
March
(4)
►
February
(9)
►
January
(19)
►
2007
(154)
►
December
(16)
►
November
(26)
►
October
(29)
►
September
(29)
►
August
(25)
►
July
(17)
►
June
(7)
►
May
(5)
Popular Posts
Mini GA : Saya Nak Supplement Hebat
sempena bulan Nov nie adalah bulan kelahiran Umar Ena nak buat contest simple-simple untuk sahabat-sahabat yang sudi join di blog ena...
Resepi Mudah Cheese Cake Meleleh
semelam buat cheesecake meleleh dan up di FB ramai laks yang menanya macam mana nak buat sebabkan permintaan yang mahukan resepi ja...
Alhamdulillah Dalam Duka Ada Gembira
yipieeeee target aku dan sayang nak anak lagi seorang sebelum umur kami 30 tahun [tahun depan aku dah masuk angka 3 plak] tercapai..syukur A...
Tak Sangka Bertudung dan Bersanggul ada Hadisnya
fesyen akhir zaman nampak cantik dan ayu TAPI Quote:: “ akan muncul dalam kalangan umatku di akhir zaman, kaum lelaki yang menunggang sambi...
Saper Nak Jaga Umairah...Angkat Tangan
muat plak umairah nie duduk berendam dalam baldi kecik nie hari nie adalah hari last Efa akan jaga umairah pening jugak kepala sebab masih ...
KeLuAr PaPeR
sayang sampai rumah pagi tadi terus tunjuk paper sinar kat aku hahahahah muka aku masuk paper :p rasa rugi plak tak dukung umairah time nie....
Saya Jual Shawl
wahhhhh business baru nampak sejak bulan January 2016 lagi ena dah start jual tudung memula beli tudung untuk diri sendiri jea beli l...
Event Cabaran Mega Huggies Dry Pants
sabtu lepas aktiviti memang pack memang terkejar-kejar rasanya semuanya nak buat dalam satu masa tu yang tak dapat nak pergi Open Hou...
Cara Artis Korea Cuci Muka dan Jaga Muka
Apa cara dan langkah korang semua dalam menjaga muka dan mencuci muka Sambil google petang semalam, sebenarnya nak cari cara cuci muka denga...
HALLE NANO PRODUCT
disebabkan ramai yg bertanya ttg product nie, jd aku akan terang kan dgn panjang lebar ttg product nie..aku tau byk dah product undergarment...
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By
Shahada Fauzi
Post a Comment
Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..
0 kata hati: