Wednesday 28 November 2012

Hari Nie Saya Cuti


salam semua
hari nie aku cuti
korang yang keja..keja baik-baik yea :p

sebab ambil cuti hari nie
sebab nak sibukkan diri di dapur
malam nie aku ada buat Jamuan Birthday untuk 
Umairah Zahrah dan Umar Zahriff
senang buat jamuan combined nie

dan paling happy sekali
hari nie Pay Day
gaji masyukkkk tu hehehehehe
baguskan buat jamuan sambil gaji dah masyukk :)

pada yang sudi nak datang ke rumah aku malam nie
jemput-jemput la datang
makan free jea

di alamat :
C,120 Kampung Melayu Sri Kundang
Jalan C2,
48050 Rawang
Selangor.

datang la kehadiran anda membawa seribu kebahagaian untuk family aku

selamat hari jadi
selamat hari jadi
selamat hari jadi Umar
selamat hari jadi
 mmmuahhh 



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi