Friday 16 November 2012

Perjumpaan Penting ~ Reunion Blogger

semalam cuti apa jea aktiviti korang
aktiviti aku waktu pagi bz kan diri di dapur
tung tang tung tang memasak di dapur
sayang dan anak-anak layan tv di ruang tamu

janji memang nak jumpa teman blogger 
siapa lagi kalau bukan Ain dan Ayu
rasanya antara teman blogger yang agak aku mengikuti story morry
mereka berdua nie la yang selalu aku trejah blognya
eh! jangan terasa plak member blogger yang lain 
blog korang pun aku baca gak :D

bertolak dari rumah pukul 12.30pm
sampai rumah Ayu lebih kurang pukul 1pm
msg Ain, dia baru habis menjala hehehehehhe
mungkin akan sampai dalam pukul 2pm
memandangkan kami sampai dahulu
apa lagi chit chat time la

bila Ain sampai
apa lagi terus rancak boraknya
sampai lupa suami di sebelah hahahahaha
banyak isu hangat diperkatakan

menu yang terhidang depan mata
fuhhhh memang sedap di makan :
aku bawak : bee hun singapore

tuan rumah : Ayu masak nasi ayam
ayam panggang Ayu memang terbaik workkkks

Ain : Roti Jala kuah durian
memang sedap
umairah makan berketui-ketui

aku : manggo crepe
jemput jamu mata yea :D

hehehehhehe

umairah

umar

Ara

Aqil

anak penyeri hidup
kelakar tengok Aqil sebab kalah main games confirm menangis
siap cakap sorang-soreang tu

Ain dan Ayu

kami bertiga

suami Ain - Sham

suami aku hehehehhe
melayan yea permintaan isteri untuk datang ke rumah blogger lain

Ain dan aku

lain kali kita datang Terengganu
IsyaAllah akan datang ke rumah Ain yea eheh
apa-apa perjumpaan kali nie memang seronok

cuma sayangnya Cik Zura tak dapat koin sekali
ayahnya tidak sihat dan ada sedara maranya yang datang berkunjung
jadi memahami perlu adanya di rumah untuk melayan tetamu
semoga cepat sembuh ayahnya Zura

korang perasan tak 
dunia blogger nie macam sunyi  dari perjumpaan
sebelum nie selalu jea blogger buat perjumpaan
betul tak?



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi