Friday 26 April 2013

GSC's April Celebrate Birthday

setiap bulan ofis aku akan adakan Birthday Party untuk mereka yang lahir pada bulan tersebut
tapi tak jugak kot
last month takder buat pun eheh
Bulan April nie buat sebab ada Big Boss
eheh

untul bulan April nie yang sambut birthday ialah :
Tuan Mejar Helmy - our GM
Pn.Anna - our Finace manager
En.Hafiz - AOM

yang kelakarnya kek nie pun guna duit Anna
jadi sponsor kek untuk diri sendiri hehehehe
sudah lama plan nak celebrate birthday nie
memula nak buat hari Selasa tapi cancell
pastu nak buat hari Rabu tapi cancell
nasib baik buat plan semalam jadi jugak

beli kek di SR jea ~ Cheese cake
sedap

--birthday cake--

--Anna..Hafiz dan GM--
Selamat hari jadi Boss

--gambar Anna potong kek jea aku snap--
kehkehkeh bos aku kan
jahat betul :p

--dari kiri : Hafiza..Ain..Eikin..Hanis..kak Imah..Nina--
macam-macam gaya

--gambar aku pun mesti la adakan--

lepas potong kek
kami turun semula
sebab dorang yang lain nak sambung meeting
kami menganggu sekejap jea
edisi nak potong kek sekejap
nasib baik la GM layan kan jea :D

--bawak kek ke bawah--
apa lagi kami merasa beramai-ramai la kek tu
tak habis pun

--wajah sengal aku--
hahahahahha layan


bila tengok gambar di atas tu macam kelakar laks board Eikin
masuk gaji kita beli board yang baru la Eikin
kesian aku tengok board ko bertampal-tampal tu
buruk noks aku tengok kehkehkeh

Bulan May saper laks punya birthday..
tunggu




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi