Monday 29 April 2013

Sudah Dapat FM

Happy Monday semua
mesti malas jea nak buat kerja hari nie kan eheh

Jumaat lepas sudah terima parcel dari Mummy Ayu
suka suka suka
tengok sampul pun aku sudah boleh teka siapa yang hantar
nak-nak memang aku ternanti-nanti parcel nie eheh
tak sabar tu nak pegang kehkehkeh

--sampul putih yang dinanti-nantikan--
finally sudah ada di tangan

--card tomey dari Mummy Ayu--


--FM berbentuk setem--
cantikkan
yang pasti sangat unik
nampak lain dari yang lain

terima kasih Mummy Ayu
tak sangka dapat FM nie
sebab secara kebetulan Mummy Ayu ada lebihan 
jadi dngan muka tak malu 
aku minta seketui
dan tak snagka dapat laks
rezeki berblogging

rasanya aku nak xchange FM dengan rakan blogger la
selama nie aku hanya menerima sahaja
In Syaa Allah
dalam senarai skang nie :

tungguuuuuuuuuuuuuu






Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi