Friday 12 August 2011

Bulan Mengambang

cantik kan gambar bulan penuh di atas


macam lukisan jea


tapi memang betul gambar di atas


pasti bukan amatur yang snap gambar di atas






bagi kita orang perempuan


ada kiasan bulan mengambang nie


macam aku tengah bulan mengambang la minggu nie


nanti lepas ramadhan jenuh la nak menggantinya semula


puasa yang tertinggal



tengahari tadi sempat la aku makan curi-curi di dalam bilik pantry


siap kunci lagi tu


minta Kak Viji tolong belikan


time makan tu rasa macam orang bersalah jea dalam pantry tu


padahal boleh jea


bukan buat salah pun


tapi tak best plak bulan mengambang sorang-sorang nie


selalunya timing aku sama jea dengan syikin


tapi bulan nie tak sama plak



selamat berbuka puasa yea teman-teman


saya dah buka dulu hehehehehe





Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. bolehlah buat projek cm nie nti..hehe..tp aku xde org nk mtak tolong belikan..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi