Friday 6 July 2012

Patah No.Platenya

semalam balik kerja
macam biasa masuk ke dalam kereta
start kereta
buka air-cond
on radio

terus reverse kereta
tetiba aku macam dengar something
eh aku langgar apa nie
bila aku keluar dari kereta
tengok ada motor belakang
la macam mana aku tak nampak ada motor parking 

check punya check
nasib baik la
motor tu takder apa-apa
cuma no.platenya no.3 yang patah
sudah apa aku nak buat nie

semua dah pakat pandang aku..malu siot
apa nak buat nie
try minta budak ofis cari siapa empunya motor
tapi tak jumpa
terus dorang cakap
"balik ajer la ka.ena, nanti kami coverkan"
huhuhuhuhuhuu time tu tak tahu nak buat apa
terus masuk semula dalam kereta
dan terus balik

emmmm nasib baik la takder kerosakkan yang teruk
kalau tidakkkkkk


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi