Saturday 10 March 2012

Ada jea Kerjanya

 umar kalau diam jea
ada jea bendanya yang di buat
picture nie umairah yang snap dalam bilik
memang tak tahu pun apa yang umar buat dalam bilik
sebab aku ada di luar
umairah just snap
dan cepat-cepat keluar dan tunjukkan gambar bukti tersebut pada aku
hahahahahha lawak jugak umairah nie

cer teka cer teka
apa si bam bam nauty nie tengah buat :D

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tengah selongkar semua barang dalam handbeg aku
emmmm belum lagi dia dapat wallet aku
habis semua kad dan duit di keluarkan
alahai fenin aku dengan umar nie

kalau jumpa make up
memang hancusssssss
asyik la nak membeli lipstick dan bedak compact

bagus jugak umairah nie
suka jadi reporter tak bertauliah untuk ibu dia
cayang anak ibu



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi