Monday 19 March 2012

Semester Baru Bermula

ahad lepas bermula sekali lagi hidup aku sebagai seorang pelajar
untuk 2nd semester nie
ada semangat baru dalam hidup aku
rasa xcited nak pergi ke class
semasa aku 1st sem rasa malas gila nak pergi class
nak buat assignment dengan nak buat test
semuanya aku jadi pemalas
tapi perubahan melanda
setelah aku menjawab exam
rasa risau kalau aku tak pass exam
jadi niat di hati
kalau aku lulus exam
aku akan belajar betul-betul
dan bila result keluar
syukur Alhamdulillah lulus hahahahahhaha
macam tak percaya sebenarnya
ialah baca buku pun sehari sebelum nak exam
perghhhh memang gila la

jadi seperti apa yang aku janjikan pada diri sendiri sebelum nie
kalau aku lulus aku akan belajar bersungguh-sungguh
aku akan buktikan pada semester kali nie
cha yok cha yok
bangkit dari kelemahan yang lalu

semester kali nie aku ambik paper
qmt425, ctu551 dan mandarin 1
seronok laks belajar bahasa mandarin nie
asyik tergelak jea hehehehehe

semalam pergi class dari Sijangkang
sayang dan anak-anak yang hantarkan
umar bila nampak aku keluar dari kereta
terus menangis
cian laks pada anak ibu nie
tak boleh la sayang
ibu nak menuntut ilmu nie
doakan ibu kuat iman untuk belajar semula nie tau
mmmuahhh

 umar kalau naik kereta
selagi kaki dia tak lenguh berdiri
selagi tu la berdiri jea atas riba aku
sampai kebas la kaki aku di buatnya
berat dah la lebih dari 10kg sekarang nie
sabar jea la

 umairah yang snap gambar nie
tapi tu la tak center eheh

umairah suruh babahnya pandang camera
mana boleh la kakak
babah tengah drive
kena concentrate pada jalan tau
bahaya nanti

pada yang mereka yang sambung belajar
sama-sama la kita harungi lagi
tugas kita sebagai seoarang pelajar
cha yok cha yok 


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. ena amik cost apa? Accounting ke? Chaiyok ina.. Jadikan anak-anak pembakar semangat untuk berjaya!

    ReplyDelete
  2. hehehehehe chaio!chaio! aku suka azam ko,akupun selalu wat azam y same, tp bila tgh² sem azam aku dah hmpr hilang....hahahahaahah tp bile dh hbs exam ,pk pasat result kuat balik azam tue...hahahahaha

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi