Monday 10 September 2007

BaBy SuRaYa

pagi weekend nie aku nak pergi Kalumpang nak tgk Su..dia baru ajer lahirkan baby dia..kiranya dah 16 ari baby dia..

aku jemput shumie kat rumah dia dulu..kalai ikut plan asal, sally akan ikut sekali tapi last minute cancell sbb sedara sally xcident jd dia tak dpt join nak tgk baby Su..

emm maknenya cuma aku ngan shumie ajer lag yg pergi..nasib baik sayang nak temankan jd sayang lah jd driver kami pergi ke sana..

aku bwk kan cupcakes utk su..tak tau lah su blh mkn @ tdk..tapi rasanya tak blh kot sbb ada telor..

kami sampai Kalumpang kol 12 lebih..

bila tgk baby..comelnya su..colour kulit ikut harry..shape muka ank su ikut muka su..asyik tido ajer..surprise la jgk sbb baru 16 ari aku rasa mcm dah besar skit..tak mcm anak ana kecik ajer..aku panggil anak su nie Sara..sara nie kalau dah besar mesti tinggi mcm su jgk..tgk kaki panjang sgt si sara nie..

kesian sayang sbb mcm bosan ajer..harry tak banyak ckp sgt ngan sayang..time kat meja mkn kaki sayang dah tercuit2 kat kaki aku..aku paham la maksud tindakan dia tu..

kol 1 lebih kami minta diri dulu..aku ajak singgah jap kat resort Kalumpang yg epoy ajak pergi tu..bila tgk tempat ok lah mmg menarik, sejuk ajer tempatnya..ok lah blh plan ngan epoy nak pergi sana nie..cantik

ingat nak pergi Hospital Sg.Buloh sbb nak lawat kak mira..kak mira dah bersalin pg td..dapat bby boy..tapi bila tanya suhaimi dah blh lawat @ tdk kak mira..suhaimi ckp kak mira blm msk wad lg kena thn lg sbb tekanan darah rendah..harap dilindungi oleh Allah..insayaalah

sampai rumah apa lg bantai tido lah..mmg penat


wajah su yg terbaru


sara di pangkuan aku


sara di pangkuan shumie


comel kan


tinggi bila besar nnti nie


hadiah utk baby Su


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi