Monday 1 March 2010

Berjumpa Di Lake Garden - U Look Blue...Memang Happening

farra ena cilok gambar nie dari blog farra erk
klik di sini untuk terjag blog farra yg banyak gambar gathering semalam



akhirnya berjumpa juga teman blogger semua di Tasik Perdana semalam
kami sampai kelewatan sedikit
lagi 15 minute pukol 10am hehehehehhee
umairah dan babahnya taknak bangun
puas la geletek kaki masing2
bila dah tengok ibu dah siap baru la masing2 nak bersiap grrrrrrrrrrrr


aku bawak nasi lemak
saper makan nasi lemak yang ada sayur kangkung tu??
sedap tak??
aku tempah dari m.cik yang selalau aku singgah untuk beli sarapan pagi
pukol 8am p.cik tu dah hantar nasi lemak ke rumah aku
nasib baik la aku dah siap
terus turun ke bawah untuk ambil nasi da bayar duit nasi lemak


masa sampai di Tasik Perdana [kami sesat sampai terlajak ke depan -nampak ada balai polis]
1st time aku ampai di sini
sayang plak dah selalu datang lepak di sini time bujang dulu
bila aku tanya dating ker
layu jea sayang cakap
tak la lepak ngan budak2 bujang la
hehehehehehehe
nak tahu tak aku ada lah 1st love chinta hati pada sayang hehehehehe [tetiba plak aku nie citer pasal nie - citer pasal gathering jea la "p ]


jadi aku asyik la call cik chugie untuk tanya lokasi
tempat ganthering nie
nasib baik la jumpa
sebab dari jauh dah jumpa banner mamatisya
heheheheheh u look blue :D


memang jauh nak menapak dari kami parking kereta
ke tempat gathering
sayang dah muka masam hehehehhehe
ialah aku jalan berlenggang
sayang yang kena angkut semuanya
boleh tak sayang cakap
"penat kumpul lemak kat perut nie, skang kena bakar plak lemak nie..sayang tau"
aku yang dengar bantai gelak tak ingat
dalam tengah masam tu boleh plak buat lawak


dalam tengah gelak dengar lawak sayang tu
tetiba kereta berhenti sebelah aku
"ena jom naik keta watie" watie la
heheheheheh wah bagus betul la
dapat menumpang kereta watie
jadi dapat la merasa aircond kereta hehehehehehe
dapat la jumpa mr.clown dulu dalam kereta
memang banyak cakap la mr.clown nie [klu senyap jea mcm maner nak jadi clown kan "p ]
thanks watie tumpangkan ena sefamily :D


kami sampai jea semua dah cop tempat untuk lepak
terus menuju tempat lepak chugie
hehehhehehe dapat jumpa fatin


memang seronok dapat jumpa teman blogger semua
panas memang panas la
tapi panas tak membuatkan aku jadi pendiam tau
tapi terus jea tangkap sorang2 utk bergambar
heheheheheh kata blogger tegar kena la snap-snap kan


ok nanti aku akan letak gambar yang sempat aku snap2
camera tertinggal la di rumah mak aku
petang nie baru nak pergi ambil


selamat berkenalan
pada yang nak tukar2 link tu
tinggalkan link korang di chatbox @pun di komen entry nie
pasti aku akan terjah semula
maaf pada mereka yang tak sempat aku nak bertegur sapa
kita bertegur sapa di blog saja la erk :D


korang semua memang blogger tegar!!!



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

23 comments:

  1. wah ena dpt tumpang kete watie..ptt la tk pent sgt..pnt time blk je jln2 sesama kn..hehehehe

    ada tgk n.lemak kangkung tu tp tk sempt mkn....

    ReplyDelete
  2. seronok kan gathering smlm...
    suke sbb dpt tegur ena walaupun sekejap jek ;-)

    ReplyDelete
  3. oo ena bw nasi lemak ek..smlm masa dh nk abis event tu nmpk nasi lemak byuk lagi..dlm hati ckp..seb bek ade nasi lemak..sbb toleh2 je tpt mkn licin dh..skali bila nk mkn..dh abis..uwaaaaaaxde rezeki:D tp xkisah la..aslkan koran ckp mkn..hehe..

    thanks for joining ok.

    ReplyDelete
  4. emm memang best na.. wlaupun aku malu2 kucing nk tegur2.. selamat ade ko, ahahah:))

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. seronoknye..untung ena husband sporting :D

    ReplyDelete
  7. xsempat rasa ns lemak tu psl dah kenyang blasah mkn mcm2 hehe

    ReplyDelete
  8. ena,

    tak nampak pown rupe nasik lemak tu??? alah, lgpun i da kenyang... makan mee goreng dangan udang yang besar...

    sape yang bawak ek??

    ena, gambar laen mane??

    ReplyDelete
  9. ena.. tak silap awk yg amek gamba ngan kte time dh nak balik.. hehehehe... nasi lemak atie bwk balik.. sedap, siap kangkong lagi :)

    nice to know u.. kte xchange link k.

    ReplyDelete
  10. yup.
    nasi lemak kangkung tu sempat ayu rembat 2 bungkus..
    sambal dia mmg mabeles!!

    ReplyDelete
  11. ena... xde gambar lain ker??? mesti happening kan...

    ReplyDelete
  12. mak aihh.. meriahnya
    rugi x dapat join. huhu

    ena.. lenkali kena bawak nasi lemak sendiri. takleh tempah. hihihi

    ReplyDelete
  13. "penat kumpul lemak kat perut nie, skang kena bakar plak lemak nie..sayang tau"

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHA...

    ReplyDelete
  14. slm kenal ena..

    smalm smpat makan nasi lemak kangkung tu satu bungkus..tp tk perasan plak tuan yg bwk nasi lemak tu..hehehe..act sbb kepanasan n penat melayan anak dara nan sorang tu membuatkan mood nk bergmbar2 n jalan2 merundun..malu pon satu hal..=p

    nway, pasni kite bertegur sapa dlm blog jekla ek..hehe

    ReplyDelete
  15. waaahh...
    ade gk ye family day utk bloggers..
    macam best..
    tapi,nape dpd gmb,smua nye,ade anak(kire da kawen)??
    yg bujang,xde??

    :p

    ReplyDelete
  16. dah mcm team penyokong chelsea ler plak zie tgk..hehehe

    ReplyDelete
  17. bestnye akak pegi gathering.
    kite x pernah pn join blogger gathering.

    ReplyDelete
  18. den xsompat pon nak raso nasik lemak tu
    huhuhuhu

    aper pon thnks join

    ReplyDelete
  19. amik je pic tu :) .. nsb baek sempat bgambar kann!! ;p

    best nya lah dpt tumpang kete.. mcm fra ni..jenuh jgk lah nk menapak..adehh..ilang lemak i tau! haha

    ReplyDelete
  20. waaah ini laah dia tuan punya nasi lemak kangkung tu erk... sedaaaaaaaap!! beli kat mana, area mana tu??

    maid saya amik 3 bungkus wat balik, kami bedal alas perut tuk lunch kami, dah tak larat nak masak tuk lunch, halal erk...
    sweetdarling79.com

    ReplyDelete
  21. wah... happy sungguh bila baca n3 pasal gathering ni... eemmm nanti upload gambo ya ena

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi