Tuesday 23 March 2010

Dinner Di Pizza Vs Satay

selepas jea keluar dari Putrajaya
singgah dahulu solat magrib di Petronas
terus cari tempat untuk dinner


memandangkan aku malas nak pikir
aku minta sayang bawak jea ke manaer untuk kami 3 beranak dinner
tahu2 jea dah sampai tempat kami nak makan
1st time datang
sayang plak memilih tempat nie
sebab member kilang pernah suggest tempat makan nie
sebab popular dan sedap
ramai VVIP dan rancangan jalan2 cari makan pernah terjah restauran nie
di maner aku tak tahu

kalau korang nak tahu
nanti aku tanya hubby aku erk


suka decor dalam restaurant nie
nampak kemas dan cantik sangat



dinding penuh dengan frame-frame yg comel-comel belaka



muka aku



sayang yang tengah melayan umairah



emmmm muka aku lagi
mesti la muka tuan bebelong kan :p



suka dengan muka sayang time nie
spontan aku tercandid gambar nie
tengah melayan umairah main dengan lampu



satay - 10 cucuk
satay dia sedap sangat
kuah pun sedap



chicken little untuk umairah
tapi kan kami lagi suka chicken little di Big Food
sebab lagi sedap dan umairah mmg makan banyak bila di sana



entah apa entah nama dia
aku panggil nasi goreng jea
senang nak pggl hahahahahha



sayang pun order nasi goreng
sedap gak
umairah dah paw telor goreng kat pinggan babah dia
umairah kan pantang nampak telor
mesti nak makan telor tu
kentut busuk...uwekkkk



memandangkan umairah tak makan sangat kentang dan sosej dia
aku order menu lain untuk si kecik tu
order soup
banyak jugak la umairah hirup soup nie
sedap la tu :D



uamiarh nie macam wan dia jugak
suka makan satay
kalau aku buang dulu lidi tu
memang la si kecik nie taknak makan pun
nak jugak gigit dari lidi tu
konon2 dah besar la tu
ialah tengok mak dan bapak dia makan dr lidi kan
takkan la dia plak kena kuarkan dulu isi ayam tu
itu tak adil heheheheheh
kadi walaupun kami bagi jea makan satay mcm tu
tetap la kami pantau umairah makan satay tu
alah takut tercucuk plak lidi satay tu ke mata kan
harus la ambil langkah berjaga-jaga


kami sampai di Sijangkang pukol 12 lebih
heheheheheh kami memang dah selalu sampai kg lambat
hari minggu plak
takder story sgt
biasa la bila di kg..borak..borak..makan..makan
pastu tidor :D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. Nice pixca...enjoy view.... ena tak komen pun makanan tu ok ke tak???? kalo ok nak gak terjah...sila bagi location yer... decoration sangat menarik itu restaurant.... :)

    ReplyDelete
  2. adoiiiyaiiii....mterlior sudah. dahlah lapo nih :(

    ReplyDelete
  3. ease - mmg sedap..nti ena msg ease yea lokasi tempat dia..yg tahu cuma hubby ena jea


    zie - hehehehhehe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi