Thursday 25 March 2010

Jawab Tag Dari Cik Effy


terima award nie dari Cik Effy
masih belajar lagi
rasanya ada bebarapa teman blogger yang bagi award nie
pada aku
cuma tak ingat siapa yang bagi
buat tag nie bila aku free jea da goyang kaki di opis nie
lain kali nak buat note la siap yang tag aku
dan tag yang blm di buat lagi
boleh gitu :D


ok tag yang Cik Effy nie suh aku buat
simple jea ecehecehceh hehehehe



terima award nie dari :
1- Eina - @ku dan kehidup@nku


7 perkara tentang Zh-Ena :

  1. pasti korang dah tahu kan yg aku nie bukan solo lg tau..sudah menjadi ratu bertahtah di hati suami ena dan jatung hati kami berdua sudah pasti la Umairah Zahrah
  2. start bulan depan akan bekerja di opis baru di shah alam..hah saper keja di shah alam blh la kita lunch sama-sama erk
  3. tengah berusaha keras nak tambah anak hahahahhahaha
  4. tengah pujuk suami belikan camera DSLR [puh puh puh harap2 dpt la]
  5. suka shopping..mesti beli pakaian baru..tu pun kdg2 duduk depan almari ckp ala baju dah takder la nak pakai erkkkkk padahal bergantungan baju utk di pakai
  6. gila pakai shawl..klu nampak shawl cantik laju jea tangan keluarkan duit dr poket nak beli shawl
  7. gila dengan blog mcm2 perkara boleh dicatatkan :D

Nak bagi award nie pada 7 orang :
BFF rasanya semua dah dah dapat kot
ok kita bg pada member yg lain plak

  1. Uda
  2. Ain
  3. Zanna mama Batrice
  4. Ina momguess
  5. Zie puteri merah hehehehhehe
  6. saya [leeya]
  7. shahrul

hah anda telah di tag buat jangan tak buat :D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. hehehe...kiter dh dpt ler ena sygg... xpe²..nnti zie updatekan name zh-ena jek dlm post z ttg award nih:)

    ReplyDelete
  2. thanks ena..tp zana pun dah dpt.....he he he btw..thanks k...

    boleh ler jumpa nanti kat Gatsby street fair....

    ReplyDelete
  3. hehe,..kita pun ade dpt ena, tapi tak buat2 lagi..

    ReplyDelete
  4. ena,
    office baru seksyen berapa

    dekat dengan wani ke tak :P kekekeke

    ReplyDelete
  5. terima kasih ..
    sebenarnya dah dapat dah award ni.. tapi tak pa.. nanti saya addkan nama ena kat entri tu.. hehehe .. boleh.. fuhh glamer jugak sy yer..(ss)

    ReplyDelete
  6. dapat arward dr saya,tp kalu dah buat abai kan la ye....

    ReplyDelete
  7. alamakkkk..kena tag le pulakkkkk... hehehe..insyaallah..ada kelapangan nanti saya buat yeeee.. 7 perkara je ke? lebih tak boleh? saya nak buat 77 perkara nih. hahahhahaa....

    ReplyDelete
  8. sis...x senonoh betul perkara ke 3 tu...hahahahaha...:)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi