Thursday 18 March 2010

Lunch Di Ayam Penyet

lunch tadi
aku tak keseorangan lagi macam semalam huhuhuhu
hari nie aku lunch sama ngan cik zura
lagipun ada barang yang aku kena pas pada dia
thanks zura sebab banyak beli halle nano dari aku :D


jadi kami lunch di di Ayam Penyet
nie adalah 2nd time aku makan ayam penyet
1st time makan di Puchong
so so jea la rasa dia


nie nak try lagi sekali
tapi berteman bersama dengan cik zura
restaurant nie di kota damansara



di hadapan restaurant Ayam Penyet



cik zura yang semakin cun
rahsia kekal menawan guna la Tia Amelia hehehhehhee



menu yang simple



deco restaurant nie biasa2 jea
tak la gempak sangat



ayam penyet dah sampai
aku suka ayam dia
garing jea
nak tanggalkan isi dari tulang pun senang jea
yang atas ayam penyet tu aku tak tahu nama dia apa
tapi sedap
masuk dalam mulut krup krup dia punya bunyi
garing



alamak lupa plak nama desset nie apa
apa yea cik zura klu ko ingat
aku hilang ingatan jap
alaaaa lebih kurang macam ABC jugak
tapi ABC malaysia lagi la sedap

ada macam2 buah
tembikai merah, nangka, kelapa, avocado, tembikai susu
pastu di mixkan masuk ke dalam bekas berkaki nie
rasa dia lebih ke aras susu
cik zura kata dia muak minum dessert nie
sebab manis sangat dan bersusu



sup ekor
aku lebih suka makan keropok binjai di atas sup tu
hah kalau orang jawa tahu la apa keropok binjai tu
aku sejak kawen dengan sayang nie baru la kenal keropok binjai
sedap tau
ada rasa kelat2 skit
bila makan nak lagi nak lagi dan nak lagi
biasanya aku akan beli 1 kotak di Sijangkang
1 kotak RM12
murah kan
memang banyak akan dapat

sup ekor nie aku tak suka
sebab ada rasa macam bakso
bakso aku memang tak suka makan
entah tak tahu napa aku tak suka



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. mmg sedap ayam dia...sambal belacan dia..power..

    ReplyDelete
  2. wahhh...tiba² ngidam plak z ngan ayam penyet tuh :( camno nk capai hajat nih...hikss :P

    ReplyDelete
  3. hehhee..ni ayam penyet lain ye.siap tulis ojo lali..lps makan memang takkan lupa punya la.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. zura - aku suka ngan sambal belacan dia..mmg sedap


    zie - apa lg kena la ayak minie ajak zie mkn ptg nie


    ciksaya - ok jea la rasa dia leeya takkan smp mimpi punya la..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi