Wednesday 3 March 2010

1st Time Hantar Dah Ada Kemenangan...Syukur


pon..pon..pon..pon..posto..posto
untuk aku la

bila buka surat terus senyum lebar
wahhhhhhhhh aku menang la
memenangi silky shine bernilai RM114.50


tak ingat bila aku hantar peraduan nie
time boring kat opis
terus aku masuk peraduan dalam majalah Intrend
dan hantar


tak sangka plak menang
Alhamdulillah
nanti plan nak cuti sama dengan sayang la
sebab aku tak tahu nak pergi ke Pejabat Measat Publications nie
nanti pergi sorang sesat entah ke mana2 plak
baik minta sayang yang bawak aku ke sana
lagi senang


Tuah ayam nampak di kaki
Tuah manusia nampak di .....


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

18 comments:

  1. mak aiiiiiiiiiiiiii!!!! bertuah ni awek sorang ni!

    hai.. boleh berkenalan? (eh.. tetiba)

    ReplyDelete
  2. bertuahnya deme! Tahniah!

    ReplyDelete
  3. wow syoknye na! congrats na..

    ReplyDelete
  4. wow.. memang bertuah.. saya tak pernah menang hadiah

    ReplyDelete
  5. ena ni mmg bertuah lah ! salu menang peraduan hehehe

    tahniah !

    ReplyDelete
  6. huyoo..dapat adiah..
    congrats2..

    tuah ayam nampak di kaki,
    tuah manusia nampak di jari(sebab da menang)..

    :p

    ReplyDelete
  7. tahniah..
    bes nya.. lumayan tul hadiah tu.. memang sangat bertuah..

    ReplyDelete
  8. tuah manusia nampak di hadiah yang menang tu..hehe..

    nanti amik hadiah tu update kat sini yek!

    ReplyDelete
  9. whoaaa!!! GILER BEST tueee.jelesss jelessss.hehe. tahniah ena cyg :)

    ReplyDelete
  10. tahniah yer...cepat2 p kutip adia tuu...lepas tu update blog ye..hehe:)

    ReplyDelete
  11. wahhh..bestnyaaaaaaaaaaaa..nanti cerita ye pasal hadiah..bestnyaaaa

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi