Sunday 14 March 2010

Kalau Isteri Yang Buat

selamat pagi di hujung minggu
korang ada aktiviti di luar rumah
@ duduk di rumah aje

aku plak family aku akan pergi kenduri kahwen
di Batu Karang tgh jap lagi
kami follow sekali

korang yang dah kahwen tu
normal tak kalau suami korang kentut depan korang :D

suami aku memang dah jadi kebiasan dia
untuk kentut depan aku
bukan depan aku saja tau
depan family aku dan family dia jugak
dah selumber pun
dah tak kesah pun
mula2 kawen tu malu la jugak nak kentut depan aku
skang nie nan ado :D

tapi aku plak masih menjaga kesopanan aku depan suami
ecehcehceh hehehhehehe
jadi bab kentut ker..sedawa ker..korek hidung ker..
memang aku akan buat selindung
ala tempat2 yg dia tak nampak la
hehhehehehehe

tapi semalam kejadian yang tak disengajakan
aku ingat dia tak dengar
lagi plak memang tak tahan
pas bangun jea dari tempat duduk aku
jalan ke depan skit
terus terkentut
aku ingat boleh la tahan lagi
hahahhahahaha

dan kebetulan suami aku plak di belakang aku
dia punya gelak tak ingat la
siap cakap lagi
tak senonoh la sayang nie
aku yg dengar angin jea
ialah bukan selalu pun dia dgr aku terkentut secara kebetulan nie
hehehehhehehe

tu la aku nak cakap tadi
kalau kita yg isteri nie buat
asyik la kena balik kan
tapi kalau suami yang buat
kentut tu siap boleh buat senda gurau lagi
boleh wat nota lagu lagi tu
tut tut tut tut
kadang2 tu geram jea dgr
ada sekali tu saja jea tembak aku guna kentut dia
tak ker geram time aku time tu
nak romantik2 terus tak jadi


suami korang macam maner plak
selumber tak?



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

18 comments:

  1. kah kah kah kah.. lawak laaaaa entri ni..

    cik abang ain pun suka kentut bersepah, ena.. kadang-kadang tu tengah syok2 tengok tv, tersentak sebab dia kentut.. betul-betul bersepah... bila kita tegur, dia cakap... "alaaa, ni penyakit keturunan.. abah pun macam ni juga"

    bab boleh buat melodi tu idak laaa pulak.. tapi kan ena.. benda2 gitu yang buat kita rindu kat dia kadang2.. tengah2 buat kerja kat opis kdg2 teringat boleh tersengih sendiri... heheh

    ReplyDelete
  2. hahaha betul betul walau dah kawen sume cover, kalau suami alahaiii..takdek kavernya

    tapi kalau cuba dia ternampak..gelak tak hengat

    ReplyDelete
  3. bab tembak dgn kentut tu, kita senasib laaa ena... heheheh

    ReplyDelete
  4. alamak terbace kisah orang dh kawenn.. ngeee :D

    xpe, tambah pengalaman sebelum kawennn. miahaha.

    ReplyDelete
  5. uii,..lelaki nak ajaib woo. masa berkawan dulu sopan aje, kentut dpt kita pun idak. sekrg dah kawin, kalau tak rasa nak kentut pun, mcm saje je cari psl nak kentut dpn kita.

    hihi..bagus la ena still kontrol lagi..teruskan ye. hehe.

    ReplyDelete
  6. ahahaha! kelakar la entry ni. emm..mcm my husband pn sama kentut merata2 hehe..kita pompuan ni ada sifat malu sket bab kentut, sendawa, korek idung ni kan..maybe sbb drg dah biasa ngan kita hari2 kot ;P

    ReplyDelete
  7. HAHHAHA, LEBEY KURANG i JER NIE.....KALO KITA KENTUTTT HEBOH SATU KG...KALO LAKI I KENTUTTTT, BUAT DEEEEKKKK JER.....

    ReplyDelete
  8. ayu tak kesah klu cik sam nak kentut ker ape ekr..
    tpi yg tak tahan tu klu kentutnya bau busuk dowh!!
    adei..
    mmg pengsan..
    kadang - kadang dalam keta pun bleh kentut.
    sampai aqil pun boleh nak muntah!!
    pastu boleh plak cik sam buat statement cam hampeh:
    'hanya orang lelaki sahaja yg berbangga bile kentut!'
    chett!!

    ReplyDelete
  9. ease plak memang dari zaman bercinta kat KPM lagi memang nak kentut depan azhar tapi montot ni plak tak mo kentut...mungkin malu kot montot ni...
    Tapi skrg da berjaya kentut depan suami...yeay....yeay....hehehehe...
    Tapi korek idung tak pulak depan dia...sebab memang suka korek idung a.k.a cuci idung dalam toilet lepas mandi... Bab sendawa...hurm... selamanya... dari zaman mula bercinta sampai la ni... macam buaya kenyang ker...ahakssssss....

    Respect la kat ena sbb masih lagi leh kontrol depan suami...syabas.... :)

    ReplyDelete
  10. Oh yeee... sambung... incik suami masa bercinta suma kontrol...skrg baru tau hobi dia korek idung...huhuhuhu....tang kentut masih lagi tabiat biasa...

    ReplyDelete
  11. hehehhe..lawaknya.. tapi sekali pikir betol la kan. kalo suami buat isteri takde komplen2 pon, tapi kalo isteri buat tu diaa..boleh jadi bahan untuk setahun punya joke tu. hehehhee.. tapi ena, mujur kentut kat suami, kalo tak perasans ebenarnya mak mertua belakang tu lagi haruuuuuuu..nangis wooo.. hehhehee...

    ReplyDelete
  12. hahahah lawakla isu kentut..ekeke:D masa blm kawen mmg malu2 kucingg..skang ni selamba je:D

    ReplyDelete
  13. Ini betul lawak pagi Isnin nie...bantai gelak k.intan tau :D

    Sama lah ena, my hubby pon cam gitu gak....he he :D

    ReplyDelete
  14. hahahahha
    den no komen sbb belom kawen lagi
    nnt kalu dh kawen den bgtau iyo

    ReplyDelete
  15. hhehehehehe
    klw kita mmg selamba je
    xde nye menjaga kesopana & kesusilaan
    ekekek
    dah tu dia pon selamba, kita pon selamba la baru adil & saksama

    ReplyDelete
  16. slumber tak hengat, hahaha

    ReplyDelete
  17. ain - hahahahhaha betul tu kdg2 kat depan pc di opis blh tergelak lg kes suami terkentut


    wanie - betul tu asyik jd bahan jea kita kalau dia ternampak @ terdengar..geram jea


    ain - hahahahhhahah sama gak ker kena tembak..senasib la kita


    cik bunbun - sebelum kawen cik bunbun minta dulu p.we tu kentut dulu hehehehhehe


    nia - mmg semuanya kontrol la pas kawen hah amik ko semuanya keluar

    ReplyDelete
  18. mel mikail - yup sebab dah biasa ngan kita hari2 tu yang dah tak jaga adab pun depan kita..kentut depan kita pun ada


    netti - mmg pun heboh tak ingat la


    ayu - hahahahhaha betul tu kdg2 dlm keta blh lemas..lemas ngan kentut suami yg busuk..nak pengsan wooo


    ease - hahahahhahaha mmg kelakar


    ciksaya - alaaaa suami ena dah selumber pun mak mertua sebelah pun selumber jea kentut


    suaiey - tak tahu la mcm maner lelaki boleh kontrol time sebelum kawen dulu kan


    kak intan - agaknya semua lelaki sama kot..pas kawen dah tak jaga standard masing2..kentut main redah jea hehehhehehe


    kak ina momguess - hehheheheh jgn lupa bgtahu pas dah kawen


    nana - nie la pasangan serasi


    maksu - hidup kena selumber hehehhehe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi