Friday 5 March 2010

Tak Ikut Peraturan - Bangang Jea

pagi tadi aku ada meeting skit di Avon
settle semua kena pergi ke Shah Alam
jadi ikut ajer federal hiway
senangkan


sampai di tol
mak aiiii panjangnya Q
jadi aku yang manusia yang baik dan ikut peraturan
ikut ajer la Q yang memang dan panjang tu
nak buat macam mana kan
takka la kita nak potong Q plak
mesti ada orang yang kutuk2 dan kena maki hamun
dah la panas - aircond macam dah tak sejuk sangat [kena hantar service nie]


dari panjang Q tu
lagi 5 6 bijik kereta di hadapan tiba la giliran aku
dah senyum skit ialah dah Q panjangkan
tapi kan tetiba jea
ada kereta dari mana entah
main cilok jea masuk ke lane hadapan aku
aku emmang dah angin la
ialah suka2 hati bapak ko
tak beratur terus jea masuk line
apa ko bagus sangat
aku dalam kereta memang
@@@@%*&%$#@#*&%#@!
memang dah maki la
aku memang terus la horn kereta tu
dah gabra terus angkat tangan
apa dgn angkat tangan tu dah boleh dimaafkan ker
orang yang belakang2 aku nie pun mesti angin jea





korang kenal pemilik kenderaan nie
WQS 2206


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

12 comments:

  1. mmg tension kan bawa kete ngan pangai2 org2 yg kurang ajar mcm ni

    ReplyDelete
  2. skt jiwa je dgn org mcm ni.. ishh

    ReplyDelete
  3. laki ke pompuan ena??

    nak kene sunat betoi la diorang nieh..

    ReplyDelete
  4. nana - mmg pun kita pun nak cepat jugak tapi blh jea ikut Q mcm biasa


    farra - betul tu kita pun blh jd angin sekali


    ita - mmg tak sunat lg pun nak convert islam baru kena sunat hehehehehe

    ReplyDelete
  5. emm x de otak pe? sesuke je kn?

    ReplyDelete
  6. selalu jugak kena..
    mmg dan dan kat situ jugak ler cik sam mesti terkuar ayat keramat dia..
    vavi!vavi!vavi!!

    ReplyDelete
  7. chugie - betul tu sesuka hati jea


    ayu - ehehehheheheheh mmg time2 tu la bebudak tak elok dgr apa yg kita cakap..geram punya pasal

    ReplyDelete
  8. eiiiii , wani paling xsuke la kalau org potong kat tol..lama kan beratur..senang2 je masuk depan..ehhh??? mmg rasa nak baling batu jek kete dia

    ReplyDelete
  9. wanie - tu la dah la kita beratur lama pastu senang jea nak masuk line depan kita plak

    ReplyDelete
  10. saya pon slalu kene mcm ni... kdg2 tuh nak masuk line kita tak bg signal pon... main redah jerk... mmg kene maki $%&^%#@* la....

    ReplyDelete
  11. hahaha.. ayah ain kalau kene gini mmg dia angin.. tp kalau cik abang ain, dia cool je.. ain yang berangin... heheh

    ReplyDelete
  12. mmg pantang orng x reti ikut barisan ni....dia ingt dia sorang je nak cpt...marah ni...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi