Saturday, 20 March 2010

"Nur Dayana Insyirah 1st Birthday Giveaway"


join contest dari blog catlina plak
contest nie sempena 1st berday E-ein pada 18hb mac yang lalu


happy berday E-ein
auntie Ena doakan
E-ein cepat2 jalan
semoga sentiasa di lindungi oleh Allah sentiasa
dan menjadi anak yang solehah
Amin


aku join untuk KATEGORI B :


sejak umirah start umur 5 bulan
aku dan pakai baby sling
memudahkan aku untuk bergerak
lagi plak umairah selesa berada di dalam baby sling tu



bukti keselesaan berada di dalam bby sling tu
siap tidor lagi dalam bby sling
nak tidor baring boleh
nak tidor duduk pun boleh


Nama : Umairah Zahrah
Umur : 1 Tahun 5 Bulan ++



kalau nak join
sila terjah di sini http://catlinaflybaby.blogspot.com/

tarikh tutup : 31/3/2010
cha yok..cha yok..



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. thanks ena ,join giveaway :)..good luck!

    ReplyDelete
  2. oh, kena pakai sling ke? kalau i pakai kain batik yg mcm bibik selalu pakai tu bleh ke? haha,..saje je..

    ReplyDelete
  3. mcm bez je pakai sling tu kan nsb xde gambo ngan sling tu klw tak dah join dah hehe
    good luck

    ReplyDelete
  4. gud luck ena. suke tgk ena gendong umairah dgn sling beg tuh :)

    ReplyDelete
  5. ANDA TELAH DITAG... sila lawat blog saya ya....http://aredhelhelya.blogspot.com/2010/03/jawab-tag-mama-cfa.html

    ReplyDelete
  6. daya yerk ko ena pakai sling?
    aku takleh..
    eksident byk kali
    tulang blkg n punggung lari sikit
    so..takleh angkat benda berat - berat lelama..
    nak2 dah pernh c sect
    lagilah doc tak bg angkat benda berat2..
    adei..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi