Friday 26 March 2010

Mungkin Lunch Kami Terakhir

lunch tadi makan di Mc'D Kota Damansara
rasa mcm dah lama jea tak makan mc'd hehehehhe [boleh caya ker]
bila masuk tu dan tgk budak-budak krew mc'd
rasa macam pelik jea
nak tergelak pun ada gak
ialah tak kira lelaki @ perempuan
ada kalungan bunga di atas kepala
rasa macam menghadiri wedding di Garden plak hehehehhe
tapi manager tak plak pakai
cuma kew-krew jea yang pakai


nampak tak kalungan bunga kat atas kepala adik nie
macam mana
cantik tak :D



emmm di kaunter pun sempat lagi snap snap :p



shumie dah lama aku tak tengok ko pakai baju nie
aku suka bila ko pakai baju nie [kurung kedah]
sebab menampakkan ko slim jea
betul tau tak tipu [pas ni selalu la minah nie pakai]



aku yang sengal :p



aku punya order : Medium set Chicken Mc'Deluxe, air tukar milo
shumie : Medium set BigMac


kenapa erk kalau order air milo
rasa cepat jea abis
cuba air gas tu lambat jea nak abis
dah minta less ice pun still rasa macam skit jugak
pas nie nak minta cup tu sebesar jug .. boleh tak :D



sebelum hantar shumie ke opis dia
pasti la bergambar berdua lagi
emmm pas nie aku mungkin la tak dapat ber"luch" berdua lagi
ialah aku akan kerja di Glenmarie
Glenmari dengan Kota Damansara kan jauh
pas nie nie nak jumpa kena plan dulu la


sama jugak dengan zura
pas nie tak dapat la nak lunch sama dengan zura lagi
mungkin minggu depan nak luangkan lunch sama dengan zura plak la
macam mana zura ..ok tak :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. ehem ehem dik non

    glenmarie??

    saya kat dpn politeknik ye

    kalau rasa xdek member nak lunch

    sile cari saya hahahah

    ReplyDelete
  2. wanie - hah yea ker
    la dekat sgt la opis kita yea
    pas nie wanie jd peneman lunch ena la plak hehehehehehe

    ReplyDelete
  3. hahah ena, ofis wani betul2 dpn politeknik kat area yg banyak bengkel2 kereta tuuu.. sblum shell tu sume.

    ReplyDelete
  4. okey sajek...mmg aku pun nk lunch ngan ko tuk kali terakhir...tunggu ko free je

    ReplyDelete
  5. menggiurkan plak mcD tu.mula lah gaji2 ni..hehehe

    ReplyDelete
  6. hahaha lawak jer korang nie, mcm xleh lunch lagi sesame pasni...ena bila nk lunch terakhir ngan aku, z, idah?

    ReplyDelete
  7. Betul la...shumie nampak cantik dengan baju itu...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi