Thursday 25 March 2010

Dengar Sinar Pagi

korang pagi-pagi
biasanya masa n day way pergi kerja tu
stesen radio apa jadi pilihan korang

emmmm aku sudah pasti la radio sinar
petang n d way balik rumah plak suka dengar radio Era
pagi tu suka dengar celoteh khairil, Kak Engku dan Salleh Yaakob
memang melucukan tro nie
memang gelak jea la

pagi tadi perkara yang dicelotehkan
memang best
"apa yang anda mahu pasangan anda berubah"

bila dengar feed back dari pendengar
memang lawak-lawak jea semuanya
antara yang sempat aku dengar :

* suami nak isteri time tidor jangan pakai bedak sejuk sbb
bedak tu bila dah kering sakit mata kalau termasuk ke dalam mata :D

* isteri minta kalau masuk toilet jangan lama sgt sbb isteri pun nak bersiap pergi kerja :D

* tunang minta supaya jangan selalu belai kucing jea, si tunang jeles tau :D

* suami minta isteri jangan bawak keta laju sgt, suami ddk sebelah jadi takut :D


heheheheheh itu yang aku ingat time aku buat entry nie
lagi banyak sebenarnya
memang pecah perut aku tergelak dalam keta tadi
macam-macam kan


emmmm korang rasa apa yang korang nak suami korang berubah??

kalau aku la kan
aku nak suami aku berubah dari segi kentut lebih sopan
boleh gitu :p
hehehehhehehe


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

10 comments:

  1. hahaha...aku dgr gak na, mmg lawaklh diorg nie, tp sinar mmg best

    ReplyDelete
  2. zuris biasanya dengar hot fm.

    hmm..kalu part tu,minta sangat mr sharil jadi keras hati sikit.bukan apa,dia tu baik hati sangat sampai org ambil kesempatan.
    geram tau.

    ReplyDelete
  3. hahaha..aku pn sokong sinar! best giler dengar.. sure gelak je pagi2..

    p/s: na.. baba kentut tu, adui! ahahahah:))

    ReplyDelete
  4. sofia jarang sangar dgr sinar...dengar pun kalo adik sofia drive keter..terpakse lah dengar...hehe

    regards,
    Triplesmiley

    ReplyDelete
  5. kentut bau perfume takk, ammvoiii

    ReplyDelete
  6. hahahahah..apee laa dorang nih..pelik2 je permntaan..hahahah..
    klako,klako..

    :D

    ReplyDelete
  7. ba kentut tu aku setuju!
    byk kali dah kabo dgn cik sam supaya bg alert klu nak melepaskan kentut rubah suci dia tu!
    adei..
    sengal tol.
    mmg smpai mati takleh luper statement dia:
    HANYA ORG LELAKI SAHAJA YG BERBANGGA BILE KENTUT!
    chit!

    ReplyDelete
  8. zie x pnah dgr sinar.fm. gi keja minie x bukak radio. zie plak tido kat seat lakang/..haha

    ReplyDelete
  9. hehehe dengar gak sinar pagi tadi mmg lawak kan
    satu je nk dia berubah benti rokok!

    ReplyDelete
  10. hehehhee..macam2 je la ena ni. kentut2 pon tetap la sayang kan. saya selalu jugak dengar sinar tu, tukar2 dgn bfm & hitz. kadang2 klasik nasional pon layannnnn....hahahha...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi