Friday 5 March 2010

Lainnya Muka Umairah

apa yang lainnya korang perhatikan sendiri
aku suka muka umairah sebelum kena potong
tapi nak buat mcm maner dah kena potong kan'terima ajer la
bukannya rambut tu boleh sambung pun
nanti panjang la semula kan


tapikan babysitter kena la ngtahu dulu kan
nak buat apa2 pun..huhuhuhuhuhu
m.cik tu potong sebab kesian tengok umairah
rambut depan dia dah mencucuk mata dia..


muka umairah yang cute jea dengan rambut lamanya

nak tengok muak umairah yang terbaru
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

muka umairah yang masam
sebab aku asyik la belek2 jea rambut dia



pandangan dari depan
dah macam anak amoi jea aku tengok



pandangan dari tepi
muncung jea bibir tu makan biskut


sayang pun terkedu tengok perubahan muka anak dara dia
ialah sebelum nie aku nak potong sayang tak bagi pun
asyik la cakap
"nanti dah potong tak comel" sayang


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. comel laa..nape tak comel plak..comel ni :)

    kiss kiss pp umairah :*

    tp aku pun sedih gak kalo pengasuh tak ckp dulu.abang aku dulu pernah gak mcm tu.dia simpan rambut kat anak laki dia kasi pjg tetiba balik(konon rock laa), tengok dah pendek rambut.hahahaha

    ReplyDelete
  2. eh, pengasuh tu potong tanpa bgtau ke? emm..patutnye bgtau dulu kan? emm tp umairah ttp maintai comei lah na!

    ReplyDelete
  3. ish
    selamba tol bbsitter tu.
    cam ayu..
    nanny si aqil tu pun potong sikit..
    sikit giler sbb
    1.aqil tu ank org,bkn ank dia
    2.lagi pnjnag dari umairah rambut dia n bikin itu setot rimas gile.

    tpi bile ptoong byk n main potong2 ni
    kita jdi tak selesakan ena?

    ReplyDelete
  4. eliss - tu la patut bgtahu dulu la kan, yg bbysitter yg dulu apa2 pun mesti dia akan ckp dulu sblm buat apa2


    chugie - tak bgtahu pun..aku smp nak amik umairah baru la m.cik tu ckp rambut umairah dah potong..tapi aku rasa pelik jea tgk muka umairah


    ayu - betul tu ayu..lain jea bila kita tengok muka anak kita tu dah lain kan

    ReplyDelete
  5. ha ah nampak lain haq yang fisrt tu nampak makin tomei gitu...

    ReplyDelete
  6. tak pe la mummy... dh kena potong dh pun nak wat mcm mana... yg penting umairah tetap maintain comel! :p

    ReplyDelete
  7. comel juga kalau gitu pun.. hehehe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi