Friday 19 March 2010

LAC Rebranding Contest

memandangkan aku suka pakai shawl
contest untuk dapat hadiah shawl
pasti la kena masuk kan cehcehceh
harap2 ada peluang la untuk menang


pemilik contest benarkan peserta untuk memilih shawl
yang berkenan di hati
jadi 3 shawl yang aku suka
korang tgk la sendiri



pink sudah pasti la menjadi keutamaan aku hehehehe


suka plak ngan corak shawl nie
bulat2..sebelum nie ada 1
tapi colour choc + putih



tak pernah pakai shawl yang colour terang2
kalau dapat nie bagus la sbb nak tgk sesuai tak ngan kulit muka aku


Saya sukakan himpunan koleksi Leezan Alee Collection kerana
tudung shawl dan tudung ekin yang di jual
semuanya up to date..
warna2 yang ada menampakkan kita lebih muda kerana variaty
pilihan colour memang banyak..cara pemakaian tudung oleh pemilik blog
pun lain dari yang lain..boleh ajar ena pakai begitu jugak tak :D


untuk join contest nie :
http://leezanaleecontest.blogspot.com/


untuk lihat koleksi tudung ekin dan shawl yang cantik-cantik :
http://leezanaleecollection.blogspot.com/


jadi apa tunggu lagi
contest nie tamat pada 20hb Mac 2010

♥♥cha yok cha yok ♥♥


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. ena, tiga2 choices ena tu mmg cantikk sangat2

    tapi ena kan kulit cerah, confirm bleh masuk punye :)

    ReplyDelete
  2. ramai gak ek bloggers yg join contest nih. gud luck :)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi