Tuesday 9 March 2010

Gathering Class 5A2 - Tropicana Club House

kami main bowling di Tropicana Club House
nie pun secara kebetulan untuk main
ialah plan asal nak main bowling tapi disebabkan
full house di cinelessure terpaksa cancell
tapi shumie ajak main di Tropicana
tapi time tu tak sure lagi sama ada masih ada kekosongan untuk main


kami redah jea pergi ke Tropicana
tengok la kalau ada nasib kan
jadi aku jadi kepala untuk menuju ke sana
sorang2 baru la sampai



di depan pintu gerbang masuk Tropicana
imah jadi modelnya :D



sementara tunggu Anith datang
kami lepak2 dulu depan pintu masuk Tropicana
memandangkan Anith cakap dia boleh masuk sendiri
jadi kami masuk dulu untuk lihat ada kosong tak untuk main bowling


nie adalah 2nd time aku masuk Tropicana
1st time dulu makan bufet untuk berbuka puasa
suka bila masuk ke Tropicana nie
aku bukan pandang depan sgt pun
sibuk pandang kiri kanan
tengok buglow yang cantik2 tu


bila masuk dan tanya kaunter
lega sangat sebab ada banyak lane kosong
jadi kami amik 2 lane untuk main



idah dan shumie setkan nama untuk main bolwing
memandangkan tak cukup korum
paksa jugak la laki imah dan laki anith
turut serta gak main hehehhhehehe main paksa main tu :p



sebelum main bergambar dulu
tengok la tu
aku tak larat nak angkat kaki
terpaksa la angkat kaki guna tangan sekali ;D
opssss adakah kaki ku dah gemuk



nie naktunjuk seluar jeans @ tunjuk kasut bowling nie :p



idah merajuk takde gambar dia hehehhhehe
hah tengok nie
idah sorang jea aku snap gambar dia time nak baling bola bowling tu
ok la nie kan idah :p



group aku
yeayyyy kami menang :D



group shumie
hehehehhehe imah dan bad kami pisahkan :p
bad terror tu main
asyik la strike jea
imah plak kerjanya asyik la nganggu konsentrasi bad main hahahahhaha
memang lawak time nie



bergambar ramai2 cuma Anith jea takder
minah nie pergi Toilet la plak



sebelum balik
bergambar beramai2
baru lah cukup korum :D


memang enjoy bila jumpa dengan korang semua
tak kering gusi aku gelak
masih terasa rahang aku sakit sebab over sangat gelak sakan
nasib baik la umairah tak meragam sangat
sebab ada anak member yang lain - ada kawan la si kecik tu


nanti kita plan jumpa lagi yeay :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. asal jari imah bengkok na...hehehe

    ReplyDelete
  2. insyaallah.. nanti kite bergather lagi k

    ReplyDelete
  3. raaaaaaaaaaaaaaaaaaa ko hina aku erk.....uwaaaaaaaaaaaaa, tp mmg enjoy ra, rugi ko x join...hehehehe

    ReplyDelete
  4. Amboi seronok nya dia ber"reunion" :)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi