Wednesday 17 March 2010

kami : 1st Giveaway ~ Hadiah Yang Bakal Di Terima

ok siapa yang masuk contest anjuran KAMI bersama nie
pasti dah tak sabar nak tahu siapa pemenangnya kan


hahhhh aku dinner di Halaman Kasih malam tadi
sebab utama adalah
kami berlima berkumpul untuk mencabut undi siapa yang menang
tapi bukan aku yang akan umumkan pemenangnya
cik chugie yang akan umumkan
jadi perjumpaan kami malam tadi
memang havoc
boelh la kami berlima borak sakan
sebab kami datang bawak bodyguard hehehehhe
siapa lagi kalau bukan suami tercinta


jadi kes anak diserahkan terus pada suami tersayang
tu yang seronok bawak suami nie
suami boleh handle anak2
dah kami yang para isteri nie sibuk berborak hehehehehhee



kami berlima di hadapan hadiah
perghhhhh memang lumayan la hadiah yang bakal pemenang akan terima
memang kerugian sesiapa yang tak join hehehhehe



hadiah yang bakal di terima
harap suka la yea :D
kalau tak suka kami ambil balik hehehehhe




ok peace dari aku
tahniah pada yang akan menang
yang tak menang tu
cuba lagi
takder rezeki untuk kali nie


nantikan contest yang bakal aku buat sedikit masa lagi
coming soon


ok untuk lihat siapakah yang menag
contest anjuran kami berlima
sila terjah di blog cik chugie
sila klik di sini ======>


TQ pada yang sudi join contest kami :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. hehhee..kalo contest ena yg buat nak masok le nanti. kahkahkahkahhh... mana tau..tetiba untung nasib nezha blh mng..

    ReplyDelete
  2. Tak rasa pun yang i menang.. sebab i selalunya tidaklah bertuah mana..

    tapi, sambil menjeling 'body slimming wear' dan anak tudung tu saya tetap berdoa.. (minta2 laaaa aku menang)

    tapi, hadiah memang best laaaa oiii..

    ReplyDelete
  3. tahniah buat yg bakal menang.... best of luck :)

    ReplyDelete
  4. hehe...mcm ade jualan longgok2 plak aku tgk..

    ReplyDelete
  5. ciksaya - heheheheheh maner tahu kan


    ain - ada la hadiah utk ain..pasti suka


    maksu - tu la harap diorg suka


    zura - heheheheheh tahu takper

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi