Friday 5 March 2010

Syukur Sangat-Sangat...Ada Jugak Rezeki Di Tempat Lain

"Boleh bercakap dengan Cik Zarena" HR

"Yea saya bercakap" aku

"Saya dari Syarikat .............. minta cik zarena datang ke Syarikat
untuk ambl offer letter" HR

"yea ker saya dapat offer tu" aku

"yea cik zarena telah di pilih untuk bekerja di syarikat kami" HR

"yea kea..terima kasih..bila saya boleh ambil offer letter tu" aku

"kalau boleh hari nie lah..pukol 5pm" HR

"Ok saya akan datang hari nie" aku

"sila bawak payslip 3 bulan sekali" HR

"OK" aku


yipieeeeeeeeeeeeeee aku dah dapat kerja
bila start kena tengok dulu offer letter tu
yeayyy Alhamdulillah

berkat doa2 kalian
sayang korang :D

dan yang pasti aku di terima kerja di syarikat yang besar
syarikat yang stabil


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

17 comments:

  1. tahniah la ena... 1st salary kene blanjer tau... hehehe...

    ReplyDelete
  2. congrate!!..

    cuma, kenapa nak kene bwk payslip pulak?

    -mama emma®-

    ReplyDelete
  3. e'e senang nya dpt kejee... taniah..

    ReplyDelete
  4. congrats..
    murah rezeki..
    rezeki anak lagi?
    coming soon..
    tettttttttttt!

    ReplyDelete
  5. wah..alhamdulillah.. ni kene buat kenduri ngn bloggers ni. ahahah:))

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...tahniah..keje elok2

    ReplyDelete
  7. wah bertuahnyer...rezeki umairah ni...ena keje kat kompeni sekarang jabatan mana HR ker???

    ReplyDelete
  8. wah tahniah ena.. murah rezeki.. seronok dengar.. :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah... Semoga rezeki sentiasa melimpah ruah... Amin...

    ReplyDelete
  10. ena, tahniahhh

    er tapi yelah kenapa kene bwk payslip?

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah ..murah rejeki ena..tahniah..

    ReplyDelete
  12. senang jek dpt kerja baru kan..rezeki sungguh..mama Zara ni jugakla yg entah bila nak tukar kerja..hehhee

    ReplyDelete
  13. ena tahniah... pasal payslip tuh, mmg ada co yg suker mintak payslip sbb takut kiter mark up gaji tinggi sgt... tp aku mmg tak suke co cam tuh.. penah aku tolak semata2 die nk mintak pay slip... mane tak nyer aku mmg mark up kaw2 punyer..

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah..
    tahniah.. dpt kerja bagos dan gajinya jugak bagos

    ReplyDelete
  15. tahniah! aku rasa la kan na, diorg nak bg gj kat ko base on payslip tu la kot!.. .. maybe lbh sket dr gj lama!

    ReplyDelete
  16. bestnya..bila kak nk dapat rezki mcm tu ...waiting waaaa

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi