Thursday 18 March 2010

Dear Nuffnang : Sila Jawab Persoalan Saya

ok aku rasa rata2 semua blogger ada add nuffnang
dalam blog masing
macam aku jugak
nak duit tambahan hehehehhehe


ok macam aku punya nuffnang
selalu bendan nie aku utarakan pada cik zura
tapi cik zura pun tak dapat nak tolong aku
jadi aku try call nuffnang
dan aku di minta email pada mereka untuk sebarang persoalan


jadi sehingga hari nie persoalan aku tidak di balas @pun di jawab
emmmm aku nak tanya korang la
biasanya kalau korang klik pada bahagaian Analytics mesti
ada macam2 bahagian kan
klu klik pada came from mesti kita tahu siapa yg terjah blog kita kan
klu klik pada keyword macam2 yg kita akan tahu apa yg blogger cari pd blog kita kan
klu klik pada referral kita tahu siap yg selalu terjah blog kita kan


tapi pada analytics aku tu semuanya no results
apa hal

* Analytics - No Rersults
* Came from - No Results
* Keyword - No Results
* Referrals - No Results
* Community - No Results


nak kata tiada siapa yg terjah blog aku
aku drag mause aku pada analytics sebelum klik
yang datang menerjah 828
jadi pelik la kan kalau semua NO RESULTS


jadi apa masalahnya aku punya nuffnang nie
adakah aku ada benda yang tak update
tolong ajar macam maner nak selesaikan masalah nie



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

10 comments:

  1. aik...kiter tanya kat nuff melalui email tak sampai 5 minit dia dah balas...tapi kena tanya kat bahagian pertanyaan then kena apply ticket pertanyaan...tapi heran nape ena punyer no result ek???

    ReplyDelete
  2. ena, soalan tak boleh diemail. tapi kena go through heldesk, aka klik ruangan faq. kalau soalan tu tak ada kat faq, kena create new ticket (maknanya create a soalan). klik pada type of question, and then send. jawapan paling lewat pun jarak pagi ngan tengahari ler... moga dapat menjawab persoalan, heheh

    ReplyDelete
  3. eii ena, wani xsampai seminggu register nuffnang, mmg lagi la tak dpt tlg jawab hehehe

    but i do care..bagus soalan ena kalau tetiba jadi kat wani so i know what to to next

    otai2 nuffnang kene jawab nii

    ReplyDelete
  4. ita pon de problem same cam ena jugek..

    da le income cam tu je da 2 bulan ni.. tak naik²..
    asyek tido je plak tu...

    ReplyDelete
  5. Ha, betul tu ena,..try helpdesk tu..tapi, mesti ade something wrong kalau no result tapi ade je org dtg komen ni.

    ReplyDelete
  6. masih x terjawab ni.. otai2 semua, sila la bagi idea sikit.

    ReplyDelete
  7. pasnie klau nuffnang x take action...ko plak take action na...protest

    ReplyDelete
  8. yeke...alaa...klo mcm tuh ade probs ler tuh yang...kompom punyer. tp zie pun x taw plak camne nk solve die. pe kater try check ena nyer registered blog URL nih. mane taw ade yg missing ke ape. then try letak semula

    ReplyDelete
  9. ena ade blog lain tak selain blog ni y menggunakan nuffnang acc yg same??

    ReplyDelete
  10. hah?? ada ke? saya tak pernah buka dah akaun nuff tu.. owhh..mcm ni nk kene cek jugak le benda2 ni

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi