Tuesday 23 March 2010

Jumpa Ain Bebelog

semalam aku cuti
memang dari awal bulan tu lagi dah plan nak cuti semalam
dan memujuk sayang jugak cuti
tapi sayang tak apply cuti tapi ambil MC
hehehehehehehe


memula tu ingat nak terus pergi serdang
tapi menadangkan kami keluar dari rumah sudah pukol 11am
macam tak sempat jea nak pergi terus ke serdang
jadi ajak sayang pergi PWTC dulu
ialah sebab semalam Ain ada sain autograf utk pemilik cilik dia
aku pun peminat cilik dia heheheheh


sampai di sana susah gila nak cari parking
terpaksa la parking di bahagian VVIP
kena bayar RM8.00 tu
mak aiii cekik darah betul la


masuk jea ke dalam PWTC
orang tak la ramai sangat
sebab hari isnin dan semua orang tengah bekerja kan
kalau buat time cuti sekolah pasti ramai lagi yang datang
try2 jugak call Ain
tapi tak dapat..time tu aku pikir mesti Ain dah di atas pentas
time tu aku boleh lupa nak tanya booth Ain no. baper dan nama booth dia
emmmm lama jugak la kami pusing dalam tu
pastu naik menyampah plak sebab bila lalu jea di booth jual
buku untuk learning English utk kanak2
asyik la kena tahan
takper kami taknak
dalam senyum2 tu rasa nak hempuk jea
tapi sabar lagi


finally dapat jugak cakap dengan Ain
itupun tak clear sangat dengar suara Ain
ialah bising kan dengan suara speaker semuanya
yang aku dengar Seberang Sungai jea
time tu aku ingat Booth dia nama Seberang Sungai
hahahahahahhaha kelakar time tu
bila tanya petugas
tunjuk arah ke sana
rupa2nya memang kena seberang sungai untuk pergi ke Bangunan Tun Razak
heheheheheh time tengah seberang sungai tu
aku sengih sorang2
masuk jea dah nampak zone C
mudah la nak mencari
dari jauh dah nampak cik Ain
hehehehehhe bertudung choc :D


biasa la bila berjumpa
pasti nak bergambar punya la



bersama dengan adik Ain - Imah



bersama dengan Ain



macam mana sweet kan couple nie
Ain dan Abg Ise



memandangkan aku beli 2 buah buku hasil nukilan dari ayah Ain
dapat la autograf dari ayah Ain
thanks p.cik



dua rakan bebelong berjumpa di alam realiti
nie 2nd time kami berjumpa

masa 1st time kami berjumpa di Burger King di Shah Alam bersama Cik Zura
time tu jumpa Ain malu2 lagi nak bercakap
banyak senyum dari bercakap
2nd time nie bila dah jumpa
wahhhh memang makin rancak la kami borak
dah tak rasa malu2 lagi hehehehehhe
agaknya kalau 3rd time jumpa apa lah agaknya akan berlaku kan :p



sayang tengah memujuk umairah
umairah tak sihat sangat time nie
mood pun tak ok sangat



alamak lupa la nama motivator nie
apa erk nama nya Ain
dah makin tua nie makin kerap plak kelupaan ena heehhehehe
Tengku...



2 buah buku nukilan ayah Anin - Imran Yusof
kalau aku dah abis baca aku akan kongsi bersama ilmu
yang aku baca nie yea



semoga aku akan menjadi ibu yang cemerlang untuk umairah dan bakal anak2 aku yang lain
aku time sekolah dulu suka baca siri kartika nie
best kan
korang suka tak
lagi 1 aku suka baca siri Ishak
memang layan blues la time tu
kalau boleh nak lelaki idaman yang rambut panjang ala2 ikal gitu
hehehehehehe poyo jea



nie plak rembatan dari sayang
nak jadi kaya la tu
heheheheheheh tak salah kan nak mencari ilmu utk menjadi kaya


kesemua buku nie mendapat 35% discount dari Ain
kalau orang biasa pun akan dapat discount jugak sebanyak 15%
jadi dapat la kurang banyak time beli buku2 nie



p/s : zura jom kita berjumpa
Ain dah ajak jumpa tu
Ain sampai di sini sehingga
minggu nie..pastu dah cabut
balik Ganu..




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. ewah..ewah.. umairah buat peaceeeee!!! tapi ada satu jari je.... hahahha

    ReplyDelete
  2. bestnya..tak sempat nak pi sana..huhuhu...

    ReplyDelete
  3. Chummeeeeeeeeellllllllll umairah punyer peace.... geget jari yang satu tu kang baru tau...uhuhuhuhuhu.....

    Oooo.... baru tau yang Ain ni penulis dan ayah dia pun penulis...huhuhuhu.... ni la akibat tidak suka membaca.... hurm... nanti nak tanamkan azam suka membaca cam ena....hehehehehe

    ReplyDelete
  4. Bestnye..dapat beli buku....rin ni dah jarang membaca...novel yang beli tahun lpes pun x hbs baca...kena tukar jenis buku agaknye...nak baca buku2 ilmiah lak...ok x buku tu?

    ReplyDelete
  5. wah.. 2 dalam 1 ni. siap bleh jumpa n bergambar bagai ye korang..

    ReplyDelete
  6. pssttt..dah siap bc kasi zie pinjam ea..hahaha :P

    ReplyDelete
  7. ain - hheheheheh tu la tak pandai lg wat peace


    wanie - harap dptkan luangkan masa utk membaca


    eyriqazz - hari minggu pergi la terjah :D


    ease - tu la family nie mmg suka membaca..bagus kan


    erienz - tu la baik baca buku yg dpt kita ilmu yg lebih kan


    chugie - peluang jgn di lepaskan


    zie - boleh jea :D

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi