Saturday 20 March 2010

Malu Gila Di Buatnya

petang semalam pergi Giant Kota Damansara
pergi pejabat pos bayar bil [utk opis punya]
sekejap jea la
tak cuci mata pun


baru perasan yang memory lane di Giant nie mmg dah tutup
ialah sebelum nie aku ingat tutup untuk renovate ker
rupanya skang nie tutup terus
di ganti dengan kedai jual tv


aku memang parking di luar
berdekatan dengan pintu keluar J.Co
selesai semua urusan
terus la gerak balik
keluar jea dari pintu Giant
terus aku tekan alarm
tut..tut..
terus aku pergi ke kereta putih


bila pegang pemegang pintu
erkkk napa tak boleh buka nie
tarik2 lagi tapi masih tak boleh buka
aku dah cuak time tu
aikkk takkan la pintu tersekat plak
macam maner nak buat nie

dalam tengah2 pikir tu
aku dengar suara

"ehem..ehem..ehem...cik tengah wat per nie" brother tu la

"saya nak masuk kereta saya la" aku yang perasan

"emmm tapi nie keta saya" brother yg handsome tu

"hah yea ker" aku dah cuak..muka dah merah padam

aku tekan lagi sekali alarm keta aku
yup bunyi tut..tut..

tapi di sebelah kereta brother nie
ALAMAK aku dah tersilap daaaa

uwaaaaaaaa malu gila
macam mana la boleh tersilap nie
yg kelakar nya
ialah aku kan bawak kancil
brother tu plak Viva
perasan betul la aku nie
ingat keta kancil tu boleh transform jd keta viva ker
malu malu malu
aku sebut malu tu macam aku berzikir plak
44 hari aku taknak jejak Giant tu
malu kalau terserempak ngan brother tu
tapi yang pasti viva tu pun warna putih jugak
mungkin disebabkan tu aku tersilap
isk isk isk isk


macam citer drama plak kan


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. Ha ha...confident je ye ena...lawak lawak :D

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAHAHAHA...... gelak besar ni.... seb baik ena dah bersuami, kalo tak mesti leh tercetus bibit - bibit perkenalan cam dalam drama...hhehehehehe

    ReplyDelete
  3. keh3..ni lah pengalaman hidup..

    ReplyDelete
  4. wakakakaka...sumpah weh. mmg malu gilos. zie pnah terkena. siap kene gelak setan ngan minie lg tueee..hampehhhh.

    ReplyDelete
  5. hehehe...mujur brother tu bawak wira.. kalo bmw terus ena pengsan kat situ ye. hehehhe..takpe la.. kadang2 memang tak perasan sgt2

    ReplyDelete
  6. hahahahahahahahhaah mcm aku gak ena, tslh kete...confident x ingatkan....hahahahahahahhaahhaahha

    ReplyDelete
  7. hahahahahhaaha....nasib baik dh kawin klau x jd drama percintaan plak...hahahhaa..."kisah cintaku di parking kereta"....hahahaha...ko nie na...sama je cm imah...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi