Wednesday 3 March 2010

Entry Khas Untuk Ayu


mahunyer tak gelak ena oii
dia rilex jer main kat sebelah aku..
siap sneyum - senyum
takde rasa tkut lansung bila mak dia ilang
ekekek.
tapi satu je aku ckp nih
apsal dgn aku takde pun gmbo?!
ni yg jeles nih!!
dgn lenalin ade je?!
aishh!

nie komen yang ayu tinggalkan...
terus jea aku laju tengok balik
naper takder gambar ayu aku letakkan
sebab memang aku ingat la aku ada amik gambar dengan ayu
bila tengok balik hahhhh mmg ada gambar dengan ayu


Jadi untuk tidak mengecewakan ayu yang bakal deliver bby dlm bebarapa mggu jea lgi
tadaaaaaaaa aku buat entry khas tuk ko hehehehehehe
special entry tau :D


dalam tak larat nak bawak perut tu
masih lagi aktif untuk melancarkan majli nie
caya la ayu [cha yok cha yok]


kalau korang nak kenal ayu nie jugak
rasanya ramai yang kenal ayu nie kan
korang klik di sini ======>



psssssssssttttt korang perasan tak
belakang kami tu
en.sam tengah dukung aqil :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

9 comments:

  1. apasal dlm gbr ni xde gbr kita ena???? cpt buat n3 special..ekekeek:p

    ReplyDelete
  2. alahai ena...

    sweetnyer... huhuhu.. beruntung ayu...
    kite kan ade amek gambar bersama... taknak upload ke??? ita da upload gambar kite...

    jom ar tengok...

    ReplyDelete
  3. ramai tul yg nama Ayu..conpius gak Ayu nie..he he he..apa pun Ayu memang sempoi hari tu, bersemangat walaupun dah sarat tu..cayalah Ayu!

    ReplyDelete
  4. suziey - tggu suziey jd mak buyung dulu ehhehehhe


    ita - ena dah upload..try tgk di bwk entry..kita tukar link yea


    mummy ayu - hehehe tu la ena pun pening jugak that day..ader bebarapa nama ayu kan

    ReplyDelete
  5. ayu tu mmg gigih orangnya!

    ReplyDelete
  6. ayu - ssh dahulu sng2 kemudian ayu tu kan

    ReplyDelete
  7. sian tgk ayu aritu termengah2 ttp semangat menjayakan gath chaiyok2

    ReplyDelete
  8. nana - tu la rasa nak dukung jea ayu tu untuk ddk diam2 hehehehehhe

    ceh mcm larat nak angkat ayu tu..entah2 ayu yang larat angkat ena :p

    ReplyDelete
  9. ahahahhahahhaha
    ahahhahahahahhha
    ahahhahahhahhahaha
    ahahahhaahhahahhahhahah
    aahahhahahhahahhahahhaha
    YA ALLAH!
    pecah perut aku gelak ena oii!!!
    adei..
    adei..
    sayang ko!!
    siap buat entry lagi tu!!
    ekeke..
    pastu aritu siap amik berkat berkali - kali.
    adei..ena,ena..
    meleleh airmata ni..
    terharu den!
    terima kasih!!


    p/s: cik sam tgh gigih mengangkat dak setot tu!!
    adei!!ape?nak angkat den?angkat diri sendir ler..tak larat dah ni..adei!!tolong sakit perut den!!

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi