Wednesday 24 March 2010

Jawab Tag Dari Imah [Anak-Anakku]

kena tag dari Imah



syarat yang mudah untuk di buat
1stly macam biasalah korang kene copy paste banner kat atas tue. -DONE-

Pastu jawab soalan² nie...

i) Siapakah kawan baik anda

emmmm kawan baik aku ialah shumie..imah..zura..idah [member dr sek lagi]


ii) Berikan 3 kenangan paling manis dan 3 kenangan paling pahit dalam persahabatan korang

kenangan manis - naik motor 3 orang sekali, ponteng class , duduk di belakang class sbb nak ponteng class [heheheheh jahat gak aku nie time sek..hah pengaruh saper nie]

kenangan pahit - bergaduh sebab ada salah faham, .....................


iii) Kalau anda hanya di beri masa 1 minit bersama sahabat anda apakah yang anda inginkan katakan padanya

ko tetap kawan aku sampai bila-bila


iv) Lastly tag kepada 3 orang y anda rasa mampu menjadi sahabat anda di alam blogger.....
  1. Ain bebelog
  2. Wanie
  3. Leeya [cik saya]
  4. semua teman blogger yang selalu singgah di blog ena..anda la sahabat ena di dunia blog nie..sayang korang semua

"HARGAILAH HUBUNGAN PERSAHABATAN ITU SELAGI DIA MASIH ADA"





Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. wanie tu saya ke orang lain huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. yeahhh right!!! HARGAILAH PERSAHABATAN ♥

    ReplyDelete
  3. ai, imah, zura, idah n shumie je?? aku x ke?? what a very sad sad.. uwaaaaaaaaa!!

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi