Saturday 13 March 2010

Lunch Semalam

story lunch semalam
perut tengah lapar
sebab pagi memang tak sarapan
tapi dah tak risau
pasal duit
sebab pergi umah bos untuk hantar barang
dan sebelum bos flight memang selalu bagu duit perry cash dulu
perggghhhh lega sebab dah ada duit dalam tangan
tadi gabra sebab wallet tertinggal di opis kan
skang nie dah lega sebab duit dah ada dalam tangan
cuma kerisauan tiada ic dan lesen memandu
kena tahan dengan polis menjawab la ko dapat saman :p


sebelum sampai opis singgah dulu di A&W
teringin sangat nak minum Float [apa erk name dia..hilang ingatan plak]

nikmat gila bila air float nie masuk tekak
dah la panas2 nie kan
memang sejuk jea dalam badan hehehehhee



makan food yang baru
Thai Wrap apa entah
panjang sgt la nama nie
tapi aku rasa macam kebab jea
dah la 1 set RM8.50
kebab dia kecik gila pastu isi dalam dia amat la kurang
sakit jiwa betul makan
perut masih lapar jea nie
makan untuk celah gigi jea


yang aku geram kat sini
janji nak hantar fries
sampai ke sudah habis semuanya tak hantar jugak
padahal aku dah ingatkan 3x pada bdk yang hantar makanan
pada cistomer
tak ingat kepala otak
last2 aku terus pergi counter
minta fries aku
budak tu minta maaf lambat hantar
aku ok jea la
sementara budak tu amik fries
boleh plak budak tu borak dengan kaunter sebelah
hampir 5 minute jugak la


hah apa lagi angin kus2 aku datang la
"dik tadi lupa nak bagi..dah minta maaf, skang nie akak dah tercongok depan counter pun
masih lembap lagi nak bagi ker"

terus budak tu terkucat perut


aku plak marah sangat terus blah
makin lapar plak perut aku bila dah amrah2 nie
terus singah kedai beli nasi bungkus
hahahahahhaha buruk lantak betul la aku nie :p

tapi betul la
ko kerja buat la kerja yang penting dulu
kalau customer lari
pergi makan mc'd @ kfc tak ker korang rugi
gaji korang datangnya dari duit kami yang makan di situ tiap2 hari
maner2 tempat kita kerja pun
buat kerja yang penting dulu
pastu baru la nak update blog ker
nak blogwalking ker
takder saper pun nak pedulik

habis sudah bebelan aku :p




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. amboi rutbear float..mm sedapnya!!

    ReplyDelete
  2. farra - hahhhhhhhh rubear folat baru ingat
    thanks farra ingatkan hhehehehe

    ReplyDelete
  3. sedapnye tenok float tu na.. walaupun aku x suke minum sangat, tp memnag mengiurkan

    ReplyDelete
  4. a&w mmg macam tu. layan customer macam nak tak nak. beza ngn kfc ngn mcd .

    ReplyDelete
  5. chugie - ice cream dia yg sedap tu
    perggg rasa mcm nak mkn jea pas blk keja nie


    wanie - betul tu kan..main nak taknak jea layan cust..geram betul la

    ReplyDelete
  6. hahahah.. free je kena sound ngan ena.. tu laaa kerja lebih kurang je kan. kan dah kena...

    ReplyDelete
  7. iisshh.. ada ke gitu.. tak patut la kan.. klu komplen tu.. mesti confirm kena dak tu kan dik

    ReplyDelete
  8. kalo perot tengah lapar memang boleh mendatangkan kemarahan yang berganda2.. hehehe..betol tak. makan nasi la lagi kenyang terus. jimat pon jimat, murah. makan fast food ni ni kadang mahal je yang lebih, tapi tak best.

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi