Thursday, 14 July 2011

Sarapan Pagi - Lontong


pagi nie aku sarapan lontong dengan telor rebus sebijik
tapi aku sarapan sorang-sorang jea
sebab syikin hari nie amik EL - balik Kedah datuk sedara dia meninggal
semoga rohnya dicucurih rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman - Amin
Al-Fatihah


korang suka lontong tak
aku memang suka la
kalau cuti aku memang akan trejah kedai m.cik nie untuk beli lontong
tapi kedai m.cik nie Q memang panjang la
sebab tu la aku kuar dari rumah tadi sebelum pukol 8
tu pun masih panjang gak Q kat kedai m.cik tu
emmmmmm
macam nie sebelum subuh la aku datang hahahahahha


hari nie aku mesti bosan skit
ialah takder geng nak borak
dan takder geng nak kuar lunch nanti
saper nak lunch ngan aku hari nie :D
angkat tangan :p


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

12 comments:

  1. saya!!! saya!!!! angkat tangan tinggi2...

    ReplyDelete
  2. hehehehhe jom net sama ngan ayu..ayu start keja hari nie kan

    ReplyDelete
  3. aku pun suke lontong jgak..

    ReplyDelete
  4. kty pun suka sangaatt lontong..

    ReplyDelete
  5. lontong telur goreng makanan kegemaran arwah nenek ain...

    ReplyDelete
  6. lamenye xmkn lontong,
    nk tggu raye bru bley buat,,huhuhu

    ReplyDelete
  7. zura - sama la kita erkk.jom bfast sam2

    ReplyDelete
  8. nano - lamanya na dpt mkn..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi