Wednesday, 13 July 2011

KeranaMu Double Cheeseburger


hari nie last day untuk redeem coupon BUY 1 FREE 1
untuk double cheeseburger
jadi kami tadi telah menyerang Mc'D untuk makan burger free nie
macam aku dengan syikin memang betul-betul free la
sebab Eric belanja kami makan hehehehhe
cuma tambah duit untuk beli air dengan fries jea
jimat duit :p


naik kereta hanis
1st time naik kereta hanis
jimat petrol plak hehehehhe
hari nie serba serbi jimat erk :p



dauble cheeseburger sebelum masuk ke mulut aku
pickle (timun jeruk) aku memang dah buang dulu la
tak lalu la nak telan pickle tu
masam sangat



dari kiri : aku, wan dan hanis
hari nie lambakan burger melanda meja kami
siap tapau bawak balik ke opis lagi



kak imah dan syikin


tapi aku tak puas hati jea tadi
ialah sorang boleh redeem coupon mc'd hanya 1 coupon jea
jadi untuk 2nd coupon kena beratur ke belakang semula
biasanya sebelum nie boleh jea 1 kepala redeem 2 coupon
hampeh betul la
kena aku beratur semula tadi ke belakang
sengal pun ada gak
apa la salahnya boleh guna 2 coupon @pun lebih
bukannya ramai sangat orang pun

"apa pun tak boleh..apa pun tak boleh" bak kata Jambu la


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. kali ni tak dpt redeem la..kena berpantang gak ngan Ian & Iris

    ReplyDelete
  2. ayu - keranamu anak-anak :D

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi