Thursday, 3 July 2014

Ajak Rakan sekerja Berbuka di Rumah

berbuka hari nie
mr.hubby ajak kawan-kawannya datang berbuka di rumah
Alhamdulillah
rezeki yang ada baik makan bersama-sama
lebih afdal gitu kan

balik kerja mak dah siap masakkan sup ayam dan masak nasi ayamnya
tugas ena cuma tinggal goreng ayam
potong-potong sayur dan buat sambal dan kuah kicap jea
dan masak lagi sambal udang petai
perghhh mengamcam bila sebut petai kan

meriah berbuka petang nanti
biasanya tak ramai orang pun
tapi masa berbuka tadi ramai dan sangatlah meriah
rasanya macam berbuka dengan family jea...

--nasi ayam--

--kuih yang mak jual--
simpan sedikit untuk menjamu tetamu yang datang
kuih lapis
kuih seri muka
kuih talam cendol

hari lain memang mak tak simpan
sebab tiap-tiap hari tengok memang dah tak makan
simpan sedikit untuk jamu tetamu yang datang jea
kalau nak baru cakap pada mak nak rasa
nanti mak akan simpankan sedikit

--kuih cucur udang--
guna udang besar-besar tu
beli kat bazar jangan harap la kalau ada udang atas cucurnya
tepung jea lah

--sambal udang petai--
leleh tengok hahahahaha

--kawan sekerja mr.hubby--
Alhamdulillah dapat menjamu makan tetamu yang datang


Berminat dengan sebarang vitamin Shaklee..nak dapatkan dari Ena
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi Ena di:
~Zarena Heeney~
♥ sms/whatsApp: 012.2449373
♥ Emel : zahriff@gmail.com ATAU zarena.guardian@gmail.com
♥ FB : Zarenaheeney
♥ Page: zarenaheeney vitamin shop sila klik LIKE utk info terkini 



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. sambal udang petai tu betul2 nampak menyelerakan ena...

    ReplyDelete
  2. Mau dong kak, sambal petainya,,

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi