Saturday 18 October 2008

JoM MaKaN

aku teringin sgt nak mkn Burger King..nsb baik la kat S.alam dh buka 1 francais Burger King..jd mlm td aku ngan sayang pg Burger King kat S.alam..Dekat ajer ngan Giant..

besar gak Burger King nie tapi org takder la ramai sgt..kat sebelah restaurant fast food nie ada rock climbing..klu aku tak pregnant mmg aku dh register jap..mcm best ajer nak panjat memanjat nie..teringat aku panjat pokok rambutan kat umah mak aku hehheeheheh

nnti la pas dah selamat lahirkan baby kami nie..dah sarat sgt pun aku still nak kuar berjalan gak..pinggang aku mmg dah skt sgt nie..tapi aku still nak kuar jgk..tapi sayang ikut kan ajer aku punyer permintaan..alasan aku selalu guna ada lah nnti aku dlm pantang ddk ajer kat umah 2 bln..langsung tak blh kuar uwaaaaaaaaaaaaaaa


tu yang sayang ikut kan ajer apa permintaan isteri yg bakal jd ibu nie heheheheh mmuahhhhhhh

thanks sayang








Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi