Friday 19 June 2009

TiKtAk ToYs

aku kat opis hari nie sekejap jea
pastu edisi berjalan2 hehehehe
msk opis pun dh kol 4 lebih
tggu lg 1/2 jam pastu
yahoooo balik :D
aktiviti hari nie



aku pergi TNB S.Alam utk byr bil opis
sepatutnyer awal bulan lg dh kena pergi tapi aku
ader penyakit M.A.L.A.S.
tu yg baru hari nie aku pergi
bos aku dh pergi Thai smlm jd
selumber jea aku nak kuar msk opis kan heheheh
settle byr bil aku terus pergi ko Uptown Damansara
nak buat TT
settle terus pergi Ikano Power Centre


sbb dah waktu lunch
aku ajak ira mkn dulu
nnti nyanyi lagu dangdut plak perut aku :p
kami makan kat kluang Station
bila aku dtg Ikano mesti aku mkn kat sini
mungkin makanan yg di order cpt smp kot
tu yg aku suka dtg "D



minuman yg kami order
ira ~ milo ice
aku ~ sirap bandung



mula2 aku tgk jea dulu
mcm terkejut la jgk
ialah apa benda la yg bintik2 dlm minuman aku kan
tunjuk kat ira
tanyer apa benda nie
hehehehe ira gelak kan aku
tu biji selasih la k.ena
heheheh yea ke
selalu tgk time bulan pose jea
terus la sedut mmg sedap



aku order nasi lemak ayam goreng
sambal skit sgt
sampai aku minta xtra la



pastu aku order
telor separuh masak
pun sedap
letak kicap n lada sulah
gaul2 pastu terus gapppp
dah lama tak mkn telor separuh masak



ira plak makan nasi ayam
ira ckp tak berapa sedap
ayam dia lain mcm skit




dah kenyang jalan2 jap dlm ikano
sempat la aku msk ke mom's care
aku suker beli seluar umairah dlm kedai nie
nampak satu begt tu
terus tanya harga sbb aku mmg nak beli
hari tu dah tgk kat JJ OU
harga plak RM79
time tu duit plak tak cukup
tu yg nak beli hari minggu nie
tapi pas dah tgk kat mom's care
pastu harga plak RM59.90
terus aku beli
ialah kat sini lg la murah :D



beg nie la aku beli
cantik tak :D



dah puas jalan
baru la kaki menuju ke booth company kami
skang nie company kami ader product baru
utk budak2 la
mcm lego gak cuma versi yg lebih bagus :D
SEYES MMG LG BAGUS LA


name product tu TIKTAK

sesuai utk umur budak yg 2 tahun ke atas la
sbb bagus utk perkembangan minda bdk2 kan
utk mencipta barang mainan mereka








sisi - sisi booth kami
dr tiktak nie mcm2 benda la blh di bina
tak terhad pun


yg nie tiktak big
ader 336pcs


yg nie plak tiktak medium
ader 224pcs


jd saper2 yg singgah kat Ikano Power Center, Mutiara D'sara
singgah la booth kami depan Padini Tingkat 1
taknak beli dulu tapi nak tgk2 dulu pun takper


klu saper2 yg berminat nak beli @ nak tahu lebih lanjut product kami nie
blh la email aku kat
zarena_kundang@yahoo.com




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. Haha.. entri ini tidak sesuai untuk yang sedang berdiet...!!

    ReplyDelete
  2. mcm sedap je telur masak suku tue...

    ReplyDelete
  3. sama ar ..kty pun time keje kalo kena bayau bil akan masuk lewat.sambil buek keje ..lain..ekekekekke

    ReplyDelete
  4. zura - ko g dapur rebus sendiri telor hehehehe

    zuris - blh la beli awal utk persiapan bby zuris nnti :p

    k.atty - hehehehe sama la kita

    ReplyDelete
  5. sedap nyer air bandung selasih tu..

    ReplyDelete
  6. kakyong - mmg sedap..terasa segar jea msk ke tekak

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi