Wednesday 1 February 2012

Makan Malam ada Orang Belanja - Pizza Dominos

malam tadi lepas beli barang di NSK Rawang
terus sobri ajak makan di Domino
ialah dia dah bergaji
kena la belanja laks
nie memang fov mak aku dari dulu
masa tahun 2002 macam tu la kalau naka makan dominos
kena makan di kepong
jauh jugak dari rumah
tapi tekak nak makan terjah jugak la area kepong tu
sejak dua tahun yang lepas dimoni sudah buka di Sri Damansara
kami makan di situ laks
tapi sejak tahun lepas rawang dah buka
kami makan di situ jea
dekat jea dengan rumah

thanks syikin dengan kupon pemberian hang nie
jadi kedua-dua kupon tersebut sudah digunakan malam tadi
beli 1 large fizza percuma 1 regular pizza
sebab ada 2 kupon gunakan jea

sobri yang belanja kami mamam malam tadi
thanks sori
bulan depan belanja lagi yea

muka tuan tanah mesti la adakan
korang suka tak dengan tudung aku nie
kalau sesiapa berminat
email la yea
sepasang RM35.00 jea
tak payah nak godok2 bagai
mudah dan simple

nie gaya umar nak melepaskan diri dari babahnya
siap meronta-ronta nak turun
taknak kena pegang
ialah tengok kakaknya bebas buat apa sahaja
tu yang dia pun nak bebas jugak


bila dilepaskan
tengok la umar jual minyak kat meja perempuan
main agah-agah dengan budak perempuan tu
emmm tak takut plak dengan orang luar
tergelak kitaorang tengai perangai si kecik nie
pastu berlari-lari dalam retaurant tu
alahai pening aku tengok telatah budak berdua nie
nak menjerit nanti aku yang malu plak


masing-masing muka bosan
tunggu pizza disiapkan


2 large FREE 2 regular pizza
2 large pizza aku pilih : meat mania dan beef pepperoni
dan aku pilih cheesy double decker - berlapis dengan cheese
pergh memang sedap

untuk regular plak aku pilih
BBQ Chicken dan Extravaganzza
dan memilih untuk crunchy thin crust
pun sedap jugak

perghhhh lemak berkumpul-kumpul la dalam badan aku nie
tiap-tiap malam makan western
tapikan korang
aku memang lebig prefer dominos dari pizza hut
sebab dominos tak muak pun bila kita makan
makan pizza cepat la sayang muaknya


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. jarang makan domino. selalu pizza hut ajer.

    ReplyDelete
  2. area shah alam pun byk jugak dominos kan

    ReplyDelete
  3. Lapar..... Tolong.... Lapar.....

    ReplyDelete
  4. samalah, prefer dominos dari pizza hut. dominos mmg sedap, baru je makan semalam.

    ReplyDelete
  5. sedap ke domino nie..selalu aku mkn kat pizza hut...sbb mak aku suke nau pizza..

    ReplyDelete
  6. ain - org demam tak blh makan :D

    ReplyDelete
  7. puteri biru - thanks sudi singgah ke blog nie..emmmm sedapkan dominos

    ReplyDelete
  8. zura - try la mkn dominos plak..minta mak ko rasa plak

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi