Tuesday 28 February 2012

Cukur Jambul Baby Amani

 hujung minggu yang lepas
kami pergi ke Kg.Pasir N.9
untuk menghadiri jemputan cukur jambul anak buah lini
adik ipar kepada adik aku telah lahirkan anaknya yang sulung - perempuan
majlisnya buat di N9, rumah neneknya
nie adalah 1st time aku melihat anak buah adik aku
masa lahir memang tak sempat nak lihat
sebab umar demam ketika tu
jadi tak sempat nak lihat baby amani nie

lini cakap masa dia snap gambar nie
dia memang tak syark aku sempat lagi nak sengih depan camera
cepat jea aku senyum
kalau tak pegang gunting confirm tanda peace dari aku
hahahahahha

 turn lini plak menggunting sedikit rambut amani
mak mertua adik aku lini
kini sudah mendapat 2 cucu lah

 one happy family
sayang tak ikut sebab macam biasa la - kerja

 umar yang suka mencari publisiti
takut beb
sebab rumah nie English Style
jadi banyak mini-mini punya pasu
takut beb sebab umar bukan boleh tengok benda-benda kecik nie
asyik la nak memegangnya
jadi tugas aku asyik la kena mengawasi si kecik nie pergi ke mana-mana
nakal tau

umairah yang tengah takder mood 
sebab dah lapar
tapi tak boleh nak makan lagi
majlis belum habis lagi
nasib baik la dapat goodies beg
yang dalamnya banyak jajan
jadi makan la dulu jajan yang ada

salam
peace


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi