Friday 3 February 2012

Cuak Gila Bila Merah Aku Hentam Jugak

emmmm apa yang merah yea
merah yang aku maksudkan ialah lampu merah untuk minyak kereta
aku nie malas skit - yea ker sikit
malas nak isi minyak petrol kereta
lampu minyak kereta memang dah menyala
tapi aku rasa dah 3 hari aku ignore kan jea hal nak isi minyak
tapi memang bila lampu tu dah menyala hari yang ke tiga
nak balik ke rumah baru la aku isi minyak
memang jarum tu dan santak sangat ke warna merah

tapi semalam waktu lunch naik kereta aku
jadi mungkin baudget minyak tu yang sepatutnya
gam-gam sampai ke stesyen minyak
digunakan ketika keluar waktu lunch

lagi plak semalam waktu balik
syikin tumpang naik sekali dengan aku
masa start kereta memang dah rasa lain skit
tapi sebab member sebelah ada
buat ajer la muka slumber berani
buat muka takder apa-apa masalah eheh
tapi dalam hati hanya Allah yang tahu - cuak gila

sepanjang perjalanan ok lagi
tapi bila sudah sampai di jalan short cut yang selalu aku ikut
tetiba rasa tersenguk-senguk
hah sudah - dalam hati
terus tutup aircond - buka tingkap jea
dalam cuak tu aku gelak jea
syikin plak lagi la berkali-kali gelak tengok aku punya gelabah sudunya

tetiba plak jalam jem
lagi la
kat mulut istifar jea - ialah tetiba mati saper la nak tolak kereta aku nie
uwaaaaaaaaa
lepas jea dari jem di simpang terus rasa lega
sebab di depan mata sudah ada stesyen minyak
terus isi minyak
perghhhhhh tobat taknak tunggu lama-lama kalau lampu dah merah

jarum merah tu dah sampai ke garisan merah sangat-sangat
memang la aku nie
saja jea cari pasal


agaknya macam nie la muka aku time cuak gila semalam
kalau aku nie jenis versi muka kucing la hehehehehhe

hah korang jangan kadi macam aku nie yea
selalu sangat over konfiden
eheh
peace :p


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. hahaahh samelah,aku paling mls nak isi minya, dh smp nak mati baru isi...ayah aku paling mrh perangai nie....hahahahah

    ReplyDelete
  2. Hehehe... Saya pon pernah kena macam tu. Memang cuak la muka pucat lesi kejung dibuatnya. Lepas dari tu tak mau lagi dah. Agak2 meter dah kurang separuh je cepat2 isi petrol.. Takotttttt... Bab harga barang naik tu, memang la.. Tiap 2 bulan belanja mesti menungkat. Saya yg berdua je ni pon terasa lagikan orang yag berkeluarga ramai...mesti pening..

    ReplyDelete
  3. uii,..memang faham sgt perasaan tuh. tgh2 minyak takde, traffic jem plk. perasaan dia ala2 mcm kita tak thn nak cari toilet sesgt..hehe

    ReplyDelete
  4. sy paling pantang tgk gambo minyak tu kelip2.cuak.sbb tu sentiasa cepat2 isi sebelum gambo tu kelip2

    ReplyDelete
  5. ko sama cm aku..selagi xnyala merah x isi..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi